Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:26:05 GMT

ائمه جمعه، پدران معنوی جامعه

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۸۱۴۴

ائمه جمعه، پدران معنوی جامعه

فرماندار شاهین‌شهر، ائمه جمعه را پدران معنوی جامعه و تبیین کنندگان، احکام و اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی دانست.

به گزارش ایسنا، اسفندیار تاجمیری در آئین معرفی امام جمعه جدید شاهین‌شهر، که شامگاه سه‌شنبه در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: جا دارد از زحمات ۱۷ ساله امام جمعه سابق، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز، فصل جدیدی از خدمت و تولای امور دینی در شاهین‌شهر رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه نقش پدران معنوی جامعه را بر عهده دارند و تبیین کنندگان اخبار، وقایع، بایدها و نبایدها، نیازهای خبری و اطلاع‌رسانی در حوزه سیاسی، اجتماعی، دینی و زمینه‌ساز انسجام، وحدت و پویایی میان آحاد مردم در جامعه هستند.

فرماندار شاهین شهر با اشاره به اوج دشمنی‌ها و عداوت‌های جهانی علیه جمهوری اسلامی و مشکلات معیشتی مردم، گفت: نیاز جامعه کنونی پویایی، وحدت، انسجام و هم‌آوایی است و این مهم جز با اتحاد عموم مردم از اقشار مختلف و آگاهی سازی عمومی ائمه جمعه و امر خطیر اقامه نماز جمعه میسر نمی‌شود.

تاجمیری بر اخلاق، قانون‌مداری و مردم داری تأکید کرد و افزود: نماز جمعه ظرفیتی در راستای ارتقای جامعه و بهبود امور به نفع مردم بوده و این شهرستان برای ارتقا و پیشرفت بیش از هر زمان دیگری به نظم و انضباط نیاز دارد.

در این آئین حجت‌الاسلام صالحیان مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه از زحمات حجت‌الاسلام ملکیان قدردانی و حجت‌الاسلام هاشمی را به امامت جمعه شاهین شهر منصوب کرد.

حجت‌الاسلام ملکیان اکنون امامت جمعه سپاهان‌شهر را بر عهده دارد و حجت‌الاسلام "هاشمی" پیش‌تر امام جمعه قهدریجان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه شاهين شهر منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • نسل زد آمریکا علیه پدران اوانجلیست
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر