Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: طرح تفصیلی منطقه ۲۲ قبل از تصویب در شورایعالی شهرسازی باید به تأیید شورای شهر تهران می‌رسید که این فرایند به هر دلیل طی نشده است و قرار بر این شده که طرح در شورای شهر تهران تصویب و سپس به تایید شورایعالی شهرسازی برسد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

علی اعطا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: طبق بند 34 ماده 80 قانون شوراها طرح‌های جامع و تفصیلی، حریم  و محدوده پیش از تصویب در مراجع اصلی، باید به تأیید شورای شهر تهران برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مورد طرح تفصیلی منطقه 22 هم این رویه باید حاکم می‌بود و شهرداری تهران قبل از اینکه طرح تفصیلی منطقه 22 را به شورایعالی شهرسازی ببرد باید طرح به تأیید شورای شهر تهران می‌رسید.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که چرا این فرآیند طی نشده است گفت: از این موضوع بی‌اطلاع هستم و شاید آنها فکر کردند نیازی به این کار نیست و البته در گذشته فرآیند اینگونه بوده است و این مرحله شورا حذف شده بود.

اعطا افزود: چون نمایندگانی یا کارشناسانی از شورای شهر تهران در آن جلسات فنی طرح تفصیلی شرکت داشته‌اند، آنها تصورشان این بوده که حضور این افراد کفایت می‌کند ولی ما گفتیم که این طرح باید به تایید شورای شهر تهران برسد.

وی اضافه کرد: وقتی ما اعلام کردیم نسبت به این موضوع نظر دادیم و باید این طرح در شورای شهر تهران بررسی شود به هر حال این موضوع در شوریعالی شهرسازی مطرح شد و طرح به شورای شهر تهران ارسال و نظر خواستند و یک مهلتی مقرر شده تا شورای شهر تهران نقطه نظرات خود را مطرح کند.

اعطا در پایان گفت: طرح تفصیلی منطقه 22 در کمیسیون تخصصی در حال بررسی است و طی هفته‌های آینده در صحن علنی شورای شهر به تصویب خواهد رسید.

فرصت 2 ماهه شورایعالی شهرسازی برای اصلاح طرح تفصیلی منطقه 22جزئیات طرح تفصیلی منطقه 22 اعلام شدتصویب طرح تفصیلی منطقه 22 در شهرداری تهران

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعداد‌های برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند