Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سرافراز احمدی رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار در یک ساختمان مسکونی در غرب پایتخت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ۹۸) خبری مبنی بر آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان فردوس غرب، خیابان شقایق جنوبی از طریق پلیس ۱۱۰ به مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا با دریافت این خبر به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و با حضور در محل مشاهده کردند یک ساختمان مسکونی دچار آتش‌سوزی گسترده شده است.

وی با اشاره به حضور مأموران آتش‌نشانی و اطفای حریق، افزود: مأموران در حین اطفای حریق با در بسته واحد مسکونی در طبقه دوم این ساختمان روبه‌رو شدند که پس از شکستن در و ورود به منزل با جسد سوخته مردی جوان مواجه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از اطفای کامل حریق تیم‌های تشخیص هویت آگاهی نیز به محل حادثه اعزام شده و بررسی‌های خود را آغاز کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا متذکر شد: بررسی اولیه نشان داد متوفی مردی ۳۹ ساله بود که به همراه همسر و دو فرزندش در منزل مذکور سکونت داشته است.

احمدی یادآور شد: همسایگان متوفی در تحقیقات عنوان داشتند که متوفی از مدتی قبل با همسر و خانواده همسرش دچار اختلافاتی بوده است، همچنین یکی از همسایگان متوفی در تحقیقات به مأموران اعلام کرد که در حین آتش‌سوزی با شنیدن صدای انفجار از پارکینگ به سرعت به بیرون از منزل رفته است.

بیشتر بخوانید: مصدوم شدن سه جوان در تصادف خودرو ۲۰۶ در بزرگراه امام علی (ع)

وی افزود: در این آتش‌سوزی سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه رانا، یک دستگاه هایما و یک دستگاه هیوندا آوانته آسیب دیدند و همچنین خسارات زیادی به ساختمان مسکونی وارد شد.

این مقام انتظامی از تحقیقات بیشتر در این پرونده خبر داد و گفت: بر روی دیوار ساختمان و مقابل در واحد مسکونی متوفی یک جمله با اسپری خطاب به اقوام همسر متوفی نوشته شده که حکایت از اختلاف بین آن‌ها داشت.

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا متذکر شد: در نهایت جسد متوفی برای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضایی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و بررسی‌ها درباره این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

آتش‌سوزی مرگبار در یک ساختمان مسکونی در غرب پایتخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان

به گزارش «تابناک»، مهدی نقدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ۴۰ ساختمان روستای توریستی امام زاده ابراهیم شفت (هر ساختمان دارای سه تا چهار واحد) بامداد امروز دچار حریق شد که خسارت جانی نداشت اما ساختمان ها کامل سوختند.

وی افزود: با دریافت خبر آتش‌سوزی در این روستای توریستی نیروهای آتش‌نشانی از شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، رشت و فومن برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند که پس از نزدیک سه ساعت آتش‌سوزی را به طور کامل اطفاء کردند.

فرماندار شهرستان شفت عنوان کرد: حریق از سیستم سیم کشی یک نانوایی (تعطیل) آغاز شد و به ساختمان‌های مجاور سرایت کرد.

روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری مرکز گیلان (رشت) قرار دارد که بواسطه وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و وجود چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است.

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری