Web Analytics Made Easy - Statcounter

«الحسین یجمعنا» عنوان جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) است که همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین و حماسه عظیم پیاده‌روی عاشقان حسینی به سوی کربلا، از آن رونمایی شد.

«الحسین یجمعنا» همچنین، عنوان کمپینی است که همزمان با این ایام راه اندازی شده است. خانه طراحان انقلاب اسلامی نیز در جدیدترین طراحی خود از طرحی که نشان از خیل عظیم جمعیت می‌دهد برای میدان ولیعصر (ع) استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح کمپین «الحسین یجمعنا» آمده است: «ابهت جمعیت عظیمی که هر ساله با هر زبان و هر ملیتی از گوشه و کنار دنیا خود را به این قرار می‌رسانند از قضا امسال حسادت و خباثت بدخواهان را بیش از پیش برانگیخته است ... دست به کار شده‌ایم تا به سهم خود روایتگر سیل خروشان عاشقان حسین باشیم. سیلی که هر فتنه‌ای را با خود خواهد برد.»

۲۴۱۲۴۱ کد خبر 1308611

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی نقاشی گرافیک پیاده روی اربعین سوریه ترکیه اربعین ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین دونالد ترامپ تیم ملی فوتبال ایران خودرو باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، راهپیمایی با مشارکت گسترده و در پاسخ به فراخوان گروه‌های دانشجویی و دانشجویان مسلمان در واکنش به آزار و اذیت حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در پردیس دانشگاه حاجت تپه برگزار شد.
 
در این راهپیمایی، مهمت جاهید گوران، رئیس دانشگاه و اساتید و دانشگاهیان حضور داشتند. مهمت جاهید گوران طی سخنانی از دانشجویانی که با احساس مسئولیت در این اقدام شرکت کردند، تشکر کرد.
 
گوران گفت که نمی‌توان ظلم اسرائیل را با عقل، وجدان و قوانین بین‌المللی توضیح داد. وی به ریاکاری غرب که از سویی به ترویج تمدن و حقوق بشر می‌پردازد و از سوی دیگر قتل‌عام اسرائیل نادیده می‌گیرد، اشاره کرد.
 
پس از بیانیه مطبوعاتی، راهپیمایی با سردادن شعارهایی و با درود بر مقاومت فلسطین به پایان رسید.

 

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدجواد هاشمی در کنار نوه‌اش
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال