Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وضعیت سهراب مرادی خوب است و فقط ما عجله داریم که زودتر به آلمان برود و کارش را شروع کند. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

داوود باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد زمان اعزام دوباره سهراب مرادی به آلمان اظهار داشت: در این زمینه دکتر صالحی‌امیری دستور لازم را داده و سهراب با توجه به اینکه به تازگی در هانوفر بوده، مشکل ویزا هم ندارد و باید هر چه زودتر به آلمان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون وزنه‌برداری و پیمان فخری نیز پیگیر کار هستند.

وی در مورد دلیل اعزام دوباره این وزنه بردار به آلمان در فاصله‌ای کوتاه، تصریح کرد: طی پروتکل درمانی سهراب مرادی با دکتر امینی، قرار بر این شد که سهراب مرادی در حضور دکتر امینی دست به وزنه بشود. پیش از آن قرار است یک سونوگرافی از شانه او انجام شود تا وضعیت جسمانی‌اش زیر نظر دکتر امینی بررسی شود و استارت دوباره با نظارت او و آبرون فیزیوتراپی که خودش از قهرمانان وزنه برداری بوده و به این حوزه کاملا مسلط است، صورت بگیرد.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری از وضعیت قهرمان المپیک 2016 ریو ابراز رضایت کرد و گفت: سهراب وضعیتش خوب است و فقط ما عجله داریم که زودتر به آلمان برود و کارش را شروع کند چون این سفر در مسیر المپیکِ سهراب مرادی خیلی تعیین کننده است. حدودا 20 روز آنجا خواهد بود و بعد به سوئیس خواهد رفت.

دکتر باقری در پاسخ به این سوال که «آیا نگرانی از بابت حضور مرادی در مسابقات سوئیس و تشدید مصدومیتش وجود ندارد؟» گفت: نه چون یک مجموع اهمیت دارد. او یک وزنه در یک ضرب بزند و یک وزنه هم دوضرب تا برایش مجموع ثبت شود و امتیاز کوچکی هم بگیرد، کافی است. بعد از آن ارزیابی نهایی در مورد سهراب مرادی انجام می شود.

وی بسیار خوشبینانه از آینده سهراب مرادی صحبت کرد و افزود: مطمئن باشید که سهراب مرادی تا المپیک به رکوردهایش خواهد رسید. تمام تلاش ما همین است که مرادی را در المپیک داشته باشیم و خیلی هم به آماده سازی او امیدوار هستیم.

لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان| داودی؛ صدرنشین دسته 109+ کیلوگرم/ مشخص شدن رده‌بندی تیم‌ها

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، دکتر صادقی ثانی در تشریح اظهار داشت: واحد آموزشی درمانی پژوهشی "توانبخشی کف لگن" به همت اعضای گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی استان در هفته سلامت به بهره برداری رسید.

وی تامین زیرساخت های آموزشی و توانمندی دانشجویان رشته فیزیوتراپی و تامین زیرساخت های توسعه ی رشته ای را از اهداف راه اندازی این واحد در بخش آموزشی عنوان کرد.

دکتر صادفی همچنین ایجاد بستری مناسب و جدید برای تحقیقات مشکلات و معضلات حاضر و رو به رشد مربوط به ناحیه لگن و کمربند لگنی مانند دردهای این ناحیه، نازایی، بی اختیاری های دفع، احتباس و عدم دفع، اختلالات جنسی و کمردردها و ... را از اهداف حوزه پژوهشی این واحد برشمرد.

دکتر صادقی اضافه کرد: با افتتاح این واحد خدمات درمانی در جهت کمک به بیماران مبتلا به کمردرد، دردهای لگنی، بی اختیاری های ادراری و مدفوعی، افتادگی های مثانه، مشکلات رحمی، یبوست، احتباس ادراری، شب ادراری ها، جراحی های ناحیه لگن، نازایی ها و ... افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین با راه اندازی این واحد زمینه ارتباطات بین رشته ای مانند مامایی، زنان، گوارش، داخلی، فیزیوتراپی، اورولوژی را در زمینه های آموزشی درمانی-پژوهشی فراهم و از ارجاع بیماران مربوطه به استان های دیگر جلوگیری می شود.

دکتر صادقی با اشاره به گروه هدف دریافت کننده خدمت این واحد تخصصی گفت: بیماران مبتلا به بی اختیاری ادرار، بی اختیاری مدفوع، یبوست، دردهای ناحیه کمربندلگنی، مبتلایان به اختلالات جنسی و مشکلات ناباروری می توانند از خدمات این واحد بهره مند شوند.

به گفته وی؛ همه خمات این واحد زیر نظر اعضای هیئت علمی گروه فیزیوتراپی ارائه می شود.

مدیرگروه فیریوتراپی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، مشاوره عمومی و رایگان مراجعین اسکلتی عضلانی و غربالگری، توصیه های ارگونومیکی پیشگیراننده و درمانی و مشاوره های خدمات توانبخشی قلبی ریوی، مشکلات کف لگن، بیماری های مغز و اعصاب ، بیماری های روماتیسمی، دیابت و ... بصورت رایگان به مراجعه کنندگان مرکز فیزیوتراپی کلینیک امام علی (ع) شهرکرد ارائه شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900033

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است