Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین طلوعیان گفت: با احیاء ۱۲ واحد صنعتی گلستان طی شش ماهه اول سالجاری ، حدود ۲۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان؛ از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مشکلات تولیدکنندگان در استان تشکیل شده که نتیجه آن احیاء و راه‌اندازی ۱۲ واحد صنعتی در ۶ ماهه اول سال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طلوعیان با اشاره به واحدهای احیاء شده در سال گذشته نیز گفت: در سال ۱۳۹۷ نیز به همت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۳۹ واحد صنعتی تعطیل مجددا به چرخه تولید بازگشتند که در نتیجه آن ۶۱۲ نفر از هم استانی هایمان مشغول به کار شدند.

وی افزود: با راه‌اندازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال ۱۳۹۵ علاوه بر رفع مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف سرمایه ثابت و در گردش، مالیاتی، بانکی، شرکت‌های خدمات رسان گاز، آب و برق، تامین اجتماعی و ... تعداد زیادی از واحدهای صنعتی تعطیل مجددا به چرخه تولید بازگشته‌اند و واحدهای صنعتی بسیاری نیز فعالیت‌های خود را توسعه داده‌اند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: واحدهای صنعتی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد