Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:16:22 GMT

فرستاپن: نمی‌خواهیم که فرمول یک شبیه کشتی شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۹۵۰۰

فرستاپن: نمی‌خواهیم که فرمول یک شبیه کشتی شود

راننده هلندی تیم ردبولز به تغییر قوانین فنی و مالی فرمول یک واکنش تندی نشان داد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فرمول یک، ماکس فرستاپن 21 ساله گفت: ما رانندگان نشستی با رئیس فرمول یک داشتیم و به او گفتیم چه چیزهایی را می‌خواهیم و چه چیزهایی نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی نمی‌خواهیم که رقابت‌های فرمول یک با تغییر قوانین شبیه ورزش کشتی شود. اکنون نمی‌خواهم به فراتر از فرمول یک 2020 فکر کنم و تمرکزم را معطوف آن نخواهم کرد.

این راننده فرمول یک سپس درباره اهدافش خاطرنشان کرد: هدف اصلی من قهرمانی در فرمول یک است و امیدوارم در تیم ردبولز به آن برسم. می‌خواهیم در رقابت‌های  سال 2020 پیروز شویم و بدین‌خاطر در تیم دبولز هستم. من و ردبولز روی این هدف سخت کار می‌کنیم اما پس از سال 2020 پرسش‌های زیادی درباره فرمول یک با توجه به تغییر قوانین وجود خواهند داشت. الان نمی‌خواهم شتاب‌زده حرفی بزنم یا تصمیمی بگیرم.

ماکس فرستاپن درباره تفاوت عملکردش نسبت به سال 2018 میلادی اظهار داشت: فقط تجربه‌ام زیاد شد. می‌توانم در برخی شرایط رقابت ارزیابی بهتری داشته باشم. در سال 2020 به پیشرفت و بلوغ خواهم رسید.

برتری راننده تویوتا در ولز

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک مسابقات فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی