Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد اربعین آستان قدس رضوی از ساماندهی حدود ۲ هزار خادم افتخاری زیر نظر کمیته خادمین این ستاد برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از آستان نیوز، محسن منصوری اظهار داشت: کمیته خادمین ستاد اربعین آستان قدس رضوی همچون سال‌های گذشته شیفتگان حضرت سیدالشهدا(ع) را در قالب گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی و فعالان مردمی دعوت و سازماندهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مجموع حدود 2 هزار خادم افتخاری از سراسر کشور در برنامه‌ها و عملیات‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی در حوزه‌های آشپزخانه مرکزی، موکب‌های خدمت‌رسانی و فرهنگی، گروه‌های تبلیغی، گروه‌های سلامت و بهداشت، تیم‌های پزشکی و... حضور خواهند داشت.

تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهیدان بافنده و مرادی دیدار کرداستقبال آستان قدس رضوی از زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستانراه‌اندازی 10 موکب از سوی آستان قدس رضوی در ‌ایران و عراق‌ + فیلم

منصوری با تأکید بر اینکه زیرساخت نرم‌افزاری مناسبی برای ثبت‌نام، قرعه‌کشی و سپس اعزام و سازماندهی خادمین افتخاری در سال جاری فراهم شده است، گفت: عاشقان و دلداگان حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) می‌توانند برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی سال جاری به سایت بنیاد کرامت امام رضا(ع) به آدرس «www.bkr.ir» مراجعه و نام‌نویسی کنند.

مدیر عامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) یادآور شد: عملیات خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی از سه‌شنبه 16 مهر 1398 آغاز شده و تا پایان روز جمعه سوم آبان ماه‌(یک هفته پس از اربعین) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مهر» در «فرانچایز ایران»

این مؤسسه منتخبی از توانمندی‌های بخش بازرگانی خود را در حوزه تولیدات محصولات هنری رضوی در دسته‌های مختلف؛ «تابلو»، «متبرک»، «دکوراتیو»، «زیورآلات»، «حجمی» و «زینتی»، از 11 اردیبهشت 1403، به مدت چهار روز در نمایشگاه فرانچایز ایران در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال معرفی کرده است.
این نمایشگاه با توجه به لزوم معرفی ظرفیت‌های نوین توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار و همچنین در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری و با در نظر گرفتن فرصت‌های مورد توجه کشور در جهت رونق تولید برپا شده است. ششمین کنفرانس بین‌المللی فرانچایز ایران نیز در حاشیه این نمایشگاه با حضور ویژندهای معتبر داخلی و خارجی، مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت برگزار می‌شود.
 

طراحی محصولات با محوریت مکتب هنر رضوی
بیش از یک هزار محصول هنری مهر با همکاری هنرمندان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و سایر هنرمندان کشور با محوریت مکتب هنر رضوی طراحی شده و بخشی از آن‌ها به مرحله تجاری‌سازی و تبدیل به سوغات زیارت رسیده است.
علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محصولات هنری رضوی مهر می‌توانند به سامانه برخط فروش این محصولات مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی اینترنتی www.aqartshop.com یا 3 فروشگاه آن در مشهدمقدس واقع در نبش ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی، مجتمع تجاری قدس و هتل قصر الضیافه مراجعه کنند.
شایان ذکر است، ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران تا 14 اردیبهشت ماه، در ساعات 14 تا 21 در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال به نشانی تهران، اتوبان شهید همت(غرب)، اتوبان شهید خرازی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان