Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، با دولت سوریه و گروه‌های کرد برای تشویق آنها به مذاکره مستقیم به عنوان تنها راه حل تضمین امنیت مرزهای این کشور به توافق رسیدیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز عربی، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد: مولود چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه به من تاکید کرده هدف نهایی از عملیات در شمال سوریه تحقق تمامیت ارضی سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: دولت سوریه و گروه‌های کرد بر آمادگی خود برای مذاکرات اعلام آمادگی کرده‌اند و مسکو آماده عملی کردن این مساله است.  

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه تاکید کرد: سیاست‌های آمریکا در سوریه ممکن است کل منطقه را شعله‌ور کند.

لاوروف افزود: خواهان حق بحران در شمال شرق سوریه از طریق مذاکره آنکارا، دمشق و کردها هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرگئی لاوروف دولت سوریه کردهای سوریه عملیات در شرق فرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه با همتای خود از کشور بولیوی دیدار و گفتگو کرد.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز جمعه در دیدار با وزیر خارجه بولیوی تاکید کرد که در مسکو از تمایل کشور بولیوی برای پیوستن به گروه «بریکس» حمایت می‌کند.

وزیر خارجه روسیه همچنین تاکید کرد که روسیه تا نشست بعدی بریکس تلاش خواهد کرد تا کشورهایی که علاقمند به پیوستن به گروه بریکس هستند، بتوانند به عضویت آن درآیند.

کشورهای گرروه بریکس که در ابتدا شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی بود، در ماه آگوست گذشته از شش کشور دیگر دعوت کرد تا به این گروه بپیوندند؛ گروهی که هدف آن مقابله با سلطه نظم جهانی به رهبری آمریکاست. روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6089202

دیگر خبرها

  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد