Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@22:08:29 GMT

چرا فرخ نعمتی پیشنهاد بازی در «خروج» را نپذیرفت؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۰۰۱۰

چرا فرخ نعمتی پیشنهاد بازی در «خروج» را نپذیرفت؟

بازیگر سریال «جشن سربرون» گفت: واقعا متاسفم که نتوانستم در خروج حاتمی کیا بازی کنم، این فیلم فرصت جذابی برای من بود و به شدت دوست داشتم که کار با حاتمی کیا را تجربه کنم اما تعهد کاری باعث شد تا پروژه خروج را با وجود علاقه زیادی که داشتم رد کنم.

به گزارش شریان نیوز،فرخ نعمتی درخصوص پیشنهاداتی که برای حضور در سینما داشته گفت: واقعیت پیشنهاد زیاد است، گاهی پیشنهادات خیلی خوبی هم می شود اما به شخصه عادت ندارم به طور همزمان در چندین کار فعالیت کنم و ترجیح میدهم انرژی و تمرکز خود را صرفا برای یک پروژه بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به پیشنهاد حضور در فیلم ابراهیم حاتمی کیا تاکید کرد: دو ماه پیش ابراهیم حاتمی کیا برای بازی در فیلم «خروج» با من تماس گرفت، به دفترش رفتم و حتی صحبت های اولیه را انجام دادم اما متاسفانه به دلیل اینکه برای جشن سربرون آفیش شده بودم نتوانستم در خروج بازی کنم. 

نعمتی با تاکید بر توانایی حاتمی کیا در کارگردانی سینما اذعان کرد: واقعا متاسفم که نتوانستم در خروج حاتمی کیا بازی کنم، این فیلم فرصت جذابی برای من بود و به شدت دوست داشتم که کار با حاتمی کیا را تجربه کنم اما تعهد کاری باعث شد تا پروژه خروج را با وجود علاقه زیادی که داشتم رد کنم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن غفیر: حماس در حال بازی دادن ماست

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که همزمان با لفاظی صهیونیست‌ها از آغاز رسمی عملیات محدود نظامی به رفح حکایت دارد، گزارش‌های خبری حاکی از پذیرش توافق آتش موقت از سوی مقامات حماس است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی در جنبش حماس اعلام کرد که حماس به توافق آتش‌بس به طور یک‌جانبه موافقت کرده است و مقامات این رژیم در حال بررسی پاسخ به این توافقنامه هستند.

همزمان با انتشار پذیرش آتش بس یک‌جانبه از سوی حماس، این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که پیشنهاد آتش بس اصلاح شده مصر با آنچه که اسرائیل بر آن تاکید دارد متفاوت از دیدگاه حماس و بر اساس تفاسیر ادعایی حماس و به دور از پیشنهادات اسرائیل است.

در همین ارتباط، همزمان با اعلام آتش بس یک طرفه از سوی حماس، بار دیگر وزرای تندرو رژیم صهیونیستی درباره احتمال پذیرش توافق آتش بس واکنش نشان دادند.

پایگاه خبری الجزیره روز دوشنبه گزارش داد که ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار عملیات زمینی در رفح شد.

وی در این باره مدعی شد که حماس با پذیرش توافق صلح به دنبال بازی دادن ماست. این اقدام حماس تنها یک پاسخ دارد: دستور فوری برای اشغال رفح!

بن گویر مدعی شد: افزایش فشار نظامی و ادامه عملیات برای شکست حماس تا زمان نابودی این جنبش باید انجام شود.

گرچه مقامات صهیونیست تاکنون به طور رسمی درباره شرایط موجود سخن نگفته‌اند، اما یک مقام صهیونیست که نخواست نامش فاش شود تاکید دارد حماس با پیشنهاد صلح تعدیل شده مصر موافقت کرده است که این موضوع به هیچ عنوان مورد پذیرش اسرائیل نیست.

اکنون تیم مذاکره کننده تل آویو در حال مطالعه پیشنهاد صلح مورد پذیرش حماس هستند و قرار است پاسخ رسمی به این مسئله داده شود.

همزمان با پذیرش یک جانبه حماس به آتش بس پیشنهادی مصر، وزارت خارجه آمریکا از هر گونه توافق صلحی میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس استقبال کرد.

در همین ارتباط، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این باره اعلام کرد که استقرار صلح اکنون اولویت نخست آمریکاست. با این حال، من نمی‌توانم چارچوب زمانی برای بررسی پیشنهاد حماس از سوی واشنگتن مطرح کنم. درحال حاضر ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات آمریکا در حال کار بر روی این مسئله است.

کد خبر 6098796

دیگر خبرها

  • بن غفیر: حماس در حال بازی دادن ماست
  • انسیه خزعلی سمت جنجالی را نپذیرفت: وقت ندارم!
  • انسیه خزعلی حکم رئیس دانشگاه تهران را نپذیرفت
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • جمیله علم‌الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت