Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان کردستان درپاسخ به پیگیری و سؤال خبرنگار تسنیم گفت: رئیس جدید دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان به‌زودی معرفی می‌شود. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، «وحید یوسفی‌نژاد»، 18 اردیبهشت‌ماه 98 با حکم وزیر بهداشت به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب شد اما پس از مدت کوتاهی مجمع نمایندگان استان در نامه‌ای  به وزیر بهداشت خواستار برکناری وی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع نمایندگان استان کردستان در 29 تیرماه امسال به‌دلیل وضعیت نابسامان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، عدم توانایی سرپرست در اداره دانشگاه، به خطر افتادن سلامت شهروندان و نیز بی‌انگیزگی کادر اداری، پزشکان و متخصصان استان با توجه به دسته‌بندی‌های سیاسی «یوسفی‌نژاد»، خواستار تجدید نظر در حکم قطعی سرپرست دانشگاه شدند.

پس از این مکاتبه، 12 مردادماه امسال، حمدالله کریمی رئیس وقت مجمع نمایندگان استان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از قطعی بودن برکناری «یوسفی‌نژاد» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و باز هم در 17 مهرماه جاری در گفت‌وگوی دیگری با خبرنگار این رسانه خبر قبلی خود را تأیید کرد.

رئیس "دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان" برکنار شدسرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب شدسرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان به‌زودی تغییر می‌کند؛ 5 گزینه جدید معرفی شدندریاست دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان چه زمانی تعیین تکلیف می‌شود؟

حمدالله کریمی عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس در پاسخ به سؤال و پیگیری خبرنگار تسنیم که چه زمانی ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان تعیین تکلیف می‌شود، اظهار کرد: رئیس جدید این دستگاه اجرایی خدمات‌رسان به‌زودی معرفی می‌شود.

وی افزود: خود وزارت بهداشت خواستار برکناری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان است و در چند روز گذشته در جلسه تهران بر روی گزینه‌های پیشنهادی بحث و تبادل نظر انجام شد.

کریمی با انتقاد از عملکرد، عدم ایفای تعهدات و سیاسی‌کاری سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان مدعی شد: ناکارآمدی، عدم استفاده از نیروهای توانمند، مرگ و میر، به خطر افتادن سلامت شهروندان و بی‌انگیزگی کادر اداری، پزشکان و متخصصان استان دلیل برکناری «یوسفی‌نژاد» است.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس مدعی شد: نمایندگان مجلس در انتصابات دخالت نمی‌کنند و جزو وظایف ما نیست اما به‌دلیل این ناکارآمدی و وضعیت باید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان برکنار شود.

خبرنگار تسنیم همچنان پیگیر تعیین تکلیف ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان بوده و نتیجه پیگیر‌ی‌ها را در گزارشات بعدی اطلاع‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار