Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پنج‌شنبه ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف نسبتا آسان خود یعنی کامبوج خواهد رفت. این تیم در رده ۱۶۹ فیفا در حالی میهمان ایران خواهد بود که در دو بازی قبلی خود در این مسابقات تنها یک امتیاز کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین پیروزی ایران در راه جام جهانی تا حد زیادی برابر تیم کامبوج قطعی است. این در حالی است که علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی در این دیدار غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیم ملی ایران را همراهی کند. البته ویلموتس مشکلی برای خط حمله خود ندارد و می تواند از سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله استفاده کند. در دیگر دیدار این گروه هنگ کنگ باید برابر عراق قرار گیرد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال فوتبال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان