Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کردند، در شرایطی که ترکیه تهدید می‌کند قصد انجام عملیات علیه آنها را دارد گروهک‌های داعش نیز حمله بزرگی علیه آنها صورت دادند.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از النشره، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) از حمله گسترده نیروهای داعش به پایگاه‌های امنیتی‌شان در رقه خبر دادند.

مصطفی بالی، مدیر اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دموکراتیک اظهار کرد: در حالی که ترکیه به انجام عملیات نظامی تهدید می‌کند گروهک‌های داعش علیه ما حمله عظیمی صورت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفان درویش، سخنگوی شورای نظامی منبج نیز گفت: بیش از ۵۰ عنصر داعش حمله‌ای را برای تصرف پادگان الباسل در مرکز شهر رقه ترتیب دادند و قصد داشتند مراکز امنیتی و ایست‌های بازرسی ما را تحت کنترل بگیرند.

این نیروها جامعه جهانی را به مقابله با حمله احتمالی ترکیه علیه مواضع‌شان در شمال سوریه فراخواندند.

شبکه‌های مجازی وابسته به داعش از جمله تلگرام نیز تصاویر و اخباری از این حمله منتشر کردند، البته این تصاویر قابل تایید نیستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کردهای سوریه عملیات در شرق فرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است

رئیس جمهور ترکیه ضمن محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، اعلام کرد حفاظت از قدس یک وظیفه است.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی‌شویم. ما باید تلاش کنیم تا فجایع علیه برادران خود در غزه را نادیده نگیریم و اسرائیل را در برابر قانون پاسخگو کنیم.

به نقل از الجزیره، اردوغان امروز سه شنبه در سخنرانی خود در کنفرانس انجمن «پارلمان‌ها برای قدس» در استانبول تصریح کرد فلسطین و قدس قلب تپنده جهان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه آزار و اذیت‌ها علیه مسجدالاقصی در حال افزایش است و هویت مسجد توسط رژیم صهیونیستی از بین می‌رود، تاکید کرد: حفاظت از قدس وظیفه ماست و ما تلاش می‌کنیم تا قدس را به خانه صلح برای همه بشریت تبدیل کنیم.

اردوغان در ادامه با بیان اینکه آنچه در ۷ اکتبر رخ داد توجیهی برای جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها نیست، اعلام کرد: ما برادران خود در جنبش حماس را که از سرزمین خود در برابر اشغالگران دفاع می‌کنند به عنوان یک جنبش آزادیبخش ملی تلقی می‌کنیم و هرگز در برابر نسل‌کشی علیه مردم غزه سکوت نمی‌کنیم که بیش از ۲۰۰ روز است به تنهایی مقاومت می‌کنند.

رئیس جمهور ترکیه درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحت رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در غزه تصریح کرد نتانیاهو مانند جنایت‌کاران قبل از خود است و نامش به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است.

وی با اشاره به نتانیاهو افزود: کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود و به کسانی که در ۲۰۳ روز گذشته ۳۵۰۰۰ فلسطینی را کشته، نگاه کند.

اردوغان در سخنرانی خود با اشاره به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی گفت ترکیه تنها کشوری است که بار دیگر محدودیت‌های تجاری شامل ۵۴ محصول را بر رژیم صهیونیستی اعمال کرد. آنکارا به قطع روابط تجاری با این رژیم ادامه خواهد داد و ممکن است بقیه روابط را قطع کند.

وی با اشاره به حمایت و همدستی آمریکا با رژیم صهیونیستی گفت آمریکا با حمایت بی‌قید و شرط نظامی و دیپلماتیک خود از رژیم صهیونیستی به تشدید مشکل غزه کمک می‌کند نه حل آن.

اردوغان همچنین خاطرنشان کرد ارزش‌های غربی مانند دموکراسی، قانون و آزادی بیان، اندیشه و مطبوعات به محض اینکه موضوع به رژیم صهیونیستی رسید، نادیده گرفته شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی