Web Analytics Made Easy - Statcounter

هراسانی گفت: گروه‌های سرود برادر و خواهر در رده سنی زیر ۱۸ سال تا ۳۰ مهرماه جاری فرصت دارند از طریق پایگاه بسیج ویا مسجد برای شرکت در دومین جشنواره سرود بسیج «چکامه مقاومت» معرفی شوند.

«حمیدرضا هراسانی» امروز چهارشنبه (17 مهرماه) از همکاری سازمان بسیج هنرمندان مازندران با معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری انقلاب اسلامی برای برگزاری دومین جشنواره سرود بسیج «چکامه مقاومت» خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: این جشنواره ویژه گروه‌های سرود مسجدی و بسیجی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران رونق تولید، دفاع مقدس، مذهبی، آئینی، ایثار و شهادت، استکبارستیزی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم را موضوع‌های این جشنواره برشمرد و افزود: گروه‌های سرود برادر و خواهر (تک جنسیتی) در رده سنی زیر 18 سال برای شرکت در این جشنواره الزاماً باید تا 30 مهرماه جاری از پایگاه بسیج ویا مسجد معرفی شوند.

 

وی 30 آذرماه سال جاری را آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره اعلام کرد و ادامه داد: کارگاه‌های توانمندسازی ویژه گروه‌های منتخب سوم بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

 

هراسانی بابیان اینکه بخش رقابتی دومین جشنواره سرود بسیج «چکامه مقاومت» در روزهای 17 و 18 بهمن برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این جشنواره با مراجعه حضوری به پایگاه‌های مقاومت و یا از طریق پیام‌رسان‌های (سروش، بله ایتا و...) به آدرس chakamehmoghavemat با دریافت فرم ثبت‌نام اقدام نمایند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین کانون های مساجد پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کرمان پیاده روی اربعین حسینی جشنواره سرود بسیج گروه سرود مسجد رونق تولید پایگاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس