Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@20:22:58 GMT

«امشب اینجا» در تماشاخانه ملک ادامه پیدا می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۱۳۰۶

به گزارش ایلنا، «امشب اینجا» عنوان جدیدترین تجربه مژگان خالقی در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر است که توسط محمد چرمشیر دراماتورژی شده است. این اثر نمایشی که موضوعی اجتماعی با محوریت زنان دارد، در شکل روایت، ساختار و طراحی اجرا، تجربه‌ای متفاوت در کارهای واقع‌گرا است.

«امشب اینجا» با حضور میترا حجار، ترلان پروانه، مژگان خالقی و جواد مولانیا پیش از این در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای موفقی را سپری کرد و گروه اجرایی نمایش به دلیل استقبال مخاطبان تصمیم به ادامه اجرای این نمایش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس نمایش «امشب اینجا» از روز جمعه ۱۹ مهر ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه ملک به صحنه می‌رود.

خرید بلیت‌ اجراهای جدید نمایش «امشب اینجا» از طریق سامانه تیکت امکان‌پذیر است.

عوامل اجرایی این اثر نمایشی عبارتند از طراح صحنه: منوچهر شجاع، طراح صدا و آهنگساز: فرشاد فزونی، طراح چهره‌پردازی: ماریا حاجیها، طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح لباس: سمانه داوودی پارسا، طراح گرافیک: سینا افشار، مجری طرح: محمد طباطبایی، مدیر تولید: خسرو خالقی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی نصر، عکاس: میلاد بهشتی، مدیر تبلیغات: امیر قالیچی، دستیار دوم کارگردان: فرشید شایسته، مدیر صحنه: مهزیار رضویان، منشی صحنه: ناعمه علمی‌نژاد، دستیار صحنه: نازگل مهرانی.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود