Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مرضیه هاشمی در پنجمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: آمریکا با شهروندان خود نیز رفتاری دو گانه دارد و بین سیاهپوستان و سفیدپوستان فرق می‌گذارند.

او ادامه داد: بعضی‌ها سنگ آمریکا را بر سینه می‌زنند و هزار بهانه برای مبرا ساختن این کشور می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار آمریکایی شبکه پرس تی گفت: رسانه‌های غربی و آمریکا ماموریت اصلی خود را این قرار داده اند که اعلام کنند آمریکا کشوری فوق العاده در زمینه رعایت حقوق بشر است و  نه تنها از کشور خود بلکه از سراسر دنیا حمایت می‌کند.

هاشمی تصریح کرد: در منطقه غرب آسیا و جمهوری اسلامی ایران برخی جوانان می‌گویند آمریکا خیلی بد نیست، اما باید باور داشته باشیم که اقدامات ظالمانه آمریکا در سراسر دنیا مشخص است.

او افزود: هالیوود جنایت‌هایی که آمریکا در سراسر دنیا انجام داده را فعالیت‌هایی خوب نشان می‌دهد.

خبرنگار آمریکایی شبکه پرس تی گفت: او در ایران قهرمان زیاد داریم که آثار مناسبی برای معرفی‌شان تولید نمی‌شود.‌

هاشمی ادامه داد: نمی‌توان ماجرای سقوط هواپیمای مسافربری را شنید و مرگ بر آمریکا نگفت.

او بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا ابعاد گوناگونی دارد و در واقع تجلی شعار حمایت از مظلومین است.

انتهای پیام/ک

شعار مرگ بر آمریکا تجلی شعار حمایت از مظلومین است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا تحریم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غزه» مسئله اول جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا آرامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمسار به میزبانی مصلای نماز جمعه ضمن بیان اینکه امروز غزه مسئله اول جهان است، بیان کرد: غزه نباید از این مسئله اول جهان بودن، کنار برود و ما نباید اجازه این کار را بدهیم لذا باید غزه همچنان مسئله جهان باشد.

وی با بیان اینکه جنایت‌ها و کودک کشی‌ها امروز توسط تمام آزادی خواهان جهان محکوم شده است، افزود: آزادی خواهان امروز باید آنقدر بر دولت‌هایشان فشار بیاورند تا سیاست مداران دنیا دوست وادار شوند که علیه رژیم فاسد صهیونیستی بخروشند و اسرائیل را بر سر جایش نشانده و ان شالله آن را نابود کنند.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه دنیا امروز با مردم فلسطین است، تاکید کرد: دنیا امروز شاهد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر از اسرائیل غاصب است و لذا نمی‌تواند ساکت بماند و شاهد هستیم که در تمام دنیا اعتراضات برپا است.

آرامی با بیان اینکه این کودک کشی‌ها و نسل کشی‌ها، مردم دنیا را بیدار کرده است، گفت: اگر تا امروز آمریکا و غرب استعمار گر تلاش می‌کردند که سر ملت‌ها کلاه بگذارند و مخفیانه از کودک کشی حمایت کنند اما امروز علناً و آشکارا از این نسل کشی حمایت می‌کنند.

وی افزود: دانشجویانی که فقط معترض هستند و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی نه بانکی را آتش زده و نه کسی را به قتل رسانده‌اند، امروز در آمریکا با بدترین و وحشی‌ترین روش‌ها دستگیر و زندانی می‌کنند و نه به استاد و نه به دانشجو رخ نمی‌کنند.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه امروز غرب خودش را بی آبرو کرده است، بیان داشت: وحشی گری غرب دنیا را متعجب کرده و البته شاهد بیداری تمام ملت‌ها هستیم.

آرامی با بیان اینکه امروز بیش از قبل معلوم شده که امامین انقلاب اسلامی که آمریکا را بزرگترین دشمن بشریت معرفی کردند، تا چقدر کلام مبتنی بر حقیقتی داشتند، گفت: امروز دنیا بر حقانیت شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران واقف شده است.

کد خبر 6095772

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • «غزه» مسئله اول جهان است
  • باید حرکت‌های دانشجویی در حمایت از غزه در جوامع بین‌المللی تبیین شود
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی