Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی پیش از دیدار ایران با کامبوج اعلام کرد که این تیم به دنبال دومین برد خود در انتخابی جام جهانی 2022 است.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا (پنجشنبه 18 مهرماه) در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا در سال 2023، در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کامبوج می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی، به بررسی دیدارهای گروه C رقابت‌ها پرداخت و درخصوص دیدار ایران - کامبوج نوشت:

ایران در دیدار فردا مقابل کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دنبال دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها است.
ایرانی‌ها کار خود را در این رقابت‌ها با پیروزی ۲ بر صفر مقابل هنگ کنگ آغاز کرده‌اند. تیم ملی ایران فردا در دیدار با کامبوج بدون علیرضا جهانبخش، هافبک برایتون بازی خواهد کرد.
جهانبخش یکی از مهره‌های کلیدی ایران در دیدار با هنگ کنگ بود اما بعد از مصدومیت در اردوی تیم ملی برای تیم برایتون در لیگ جزیره نتوانست بازی کند.

تشویق سردار آزمون توسط ویلموتس با وجود غیبت اجباری جهانبخش

علی رغم غیبت اجباری جهانبخش اما ویلموتس مهاجم نوک خود سردار آزمون را تشویق خواهد کرد. سردار در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز خوش درخشید و با گل هایش ایران را به نیمه نهایی این رقابت‌ها رساند. درخشش این بازیکن ۲۴ ساله در رسانه‌ها بسیار بازتاب دارد و او حتی در لیگ قهرمانان اروپا نیز برای زنیت تا اینجا ۲ گل زده است./ سایت رسمی فدراسیون فوتبال

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس