Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که برخی رسانه‌ها پیش‌تر گزارش داده بودند که مرزبانان روس سطوح بیش از حد تشعشعات را در یکی از واگن‌های قطار برلین - مسکو ثبت کرده‌اند، وزارت امور غیرمترقبه روسیه تایید کرد: سطح تشعشعات در این قطار که عصر روز گذشته (سه‌شنبه) به مسکو رسید، عادی بوده و تهدیدی برای مسافران وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، آزمایشگاه‌های سیار وزارتخانه مسکو و کارشناسان آزمایشگاه رادون اندازه‌گیری‌هایی را در یکی از واگن‌های قطار برلین - مسکو که به ایستگاه راه آهن "بلوراشکایا" ترتیب داده و اعلام کردند هیچ خطری برای سلامتی مسافران در این قطار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض ورود قطار به مسکو کارشناسان ضمن تخلیه مسافران و قرنطینه کردن سکوی راه‌آهن بلافاصله واگن‌ها را بررسی کردند.

رسانه‌های مستقر در روسیه روز سه‌شنبه این خبر را فاش کردند که افزایش سطح تشعشعات در یکی از واگن‌های قطار هنگام حرکت در مرز لهستان و بلاروس مشاهده شده است.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، گزارش‌های رسانه‌ها پیش از این با استناد به منابع ادعا کرده بودند اثرات تشعشعات احتمالاََ از مسافری به جای مانده به علت سرطان در آلمان تحت شیمی درمانی قرار گرفته بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تشعشعات مسکو قطار برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل

مقامات محلی برزیل اعلام کردند حادثه آتش‌سوزی در ساختمان هتلی که از آن به عنوان پناهگاه موقت بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، جان دست ۱۰ نفر را گرفت.

به گزارش ایسنا، این حادثه صبح امروز (جمعه) به وقت محلی در ساختمانی سه طبقه در شهر «پورتو آلگره» که پیش‌تر هتل بود اما اخیرا به عنوان محلی برای اسکان بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، رخ داده است.

مقامات اورژانس فوت ۱۰ نفر را تایید کرده و گفته‌اند که این ساختمان بدون مجوز قانونی مورد استفاده قرار گرفته بود.

به گزارش یاهو نیوز، چندین مصدوم نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده‌اند اما تعداد دقیق آنها ذکر نشده است. همچنین در گزارش رسانه‌های محلی تعداد مجروحان ۱۱ نفر اعلام شده که حال برخی از آنها وخیم است.

حدود سه ساعت نیز طول کشیده است تا آتش نشانان حریق را مهار کنند.

تحقیقات روی جزئیات حادثه و علت اصلی وقوع حریق آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • آسمان این شهر نارنجی شد/ عکس
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است