Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:26:32 GMT

جوایز فردی باید مشترکا به رونالدو و مسی اهدا شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۰۶۹

جوایز فردی باید مشترکا به رونالدو و مسی اهدا شود

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق و بلغارستانی منچستریونایتد، معتقد است که فقط کریستیانو رونالدو و لیونل مسی شایسته کسب عناوین فردی هستند و جوایز فردی باید به طور مشترک به این دو نفر داده شود.


به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد. در سمت مقابل کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، با وجود کسب قهرمانی در سری آ با بیانکونری و قهرمانی در لیگ ملت ها با پرتغال نتوانست در رقابت با مسی این جایزه را صاحب شود؛ رقابتی که از 10 سال پیش تا کنون ادامه دار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه دیمیتار برباتوف، بازیکن سابق شیاطین سرخ، نیز معتقد است که جواز فردی در هر سال  باید به این دو نفر به شکل مشترک اهدا شود. او در این باره گفت: "رونالدو در مقابل مسی! چگونه می توانید آن ها را از هم جدا کنید؟ من فکر می کنم که جوایز فردی باید به هردو آن ها اهدا شود. هیچ وقت شما نمی توانید بگویید چه کسی در میان این دو نفر از دیگری بهتر است.

 


رونالدو همواره همه چیز را می خواهد چرا که او بسیار جاه طلب است. مسی اما در ظاهر این را نشان نمی دهد و فردی درون گراست اما احتمالا او نیز در خانه این گونه فکر می کند. شما وقتی خوب هستید باید به آن اذعان کنید. چرا از آن خجالت می کشید؟"


برباتوف که اخیرا از فوتبال خداحافظی کرد در ادامه عنوان کرد که رونالدو می داند که چگونه همیشه جوان بماند. او در این باره گفت: " من برای دوران اوج طولانی رونالدو احترام زیادی قائل هستم. او 34 ساله است و بعد از بازی در انگلیس و اسپانیا، حالا در ایتالیا نیز ستاره است. او در همه جا فوق العاده عمل می کند. به بدن او نگاه کنید که آمادگی خوبی دارد. او هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی جوان است."


در کنار رونالدو که با 34 سال سن در اوج قرار دارد، زلاتان ابراهیموویچ نیز در لیگ امریکا درخشش فوق العاده ای داشته است. برباتوف در این باره گفت: " به ابراهیموویچ نگاه کنید. بازی در امریکا نیز بسیار دشوار است. شاید او توانایی هایی دارد که من ندارم. به همین دلیل است که من فوتبال بازی نمی کنم ولی او هنوز در اوج است."

کریستیانو رونالدو دیمیتر برباتوف لیونل مسی فولام یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی فولام یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مطابق با فراخوان منتشرشده در هشتم اسفند ماه سال ۱۴۰۲، ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانرهای آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یکشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد.

در این دوره از همایش که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستارهای آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاوردهای تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارایه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

• «مقالات پژوهشی»

نفر اول سی میلیون تومان

نفر دوم بیست میلیون تومان

نفر سوم پانزده میلیون تومان

• «جُستارهای آزاد»

جُستار برگزیده بیست میلیون تومان

• «فیلم‌-جُستار»

جُستار برگزیده بیست و پنج میلیون تومان

• «ترجمه»

ترجمه برگزیده پانزده میلیون تومان

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند. مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارایه؛ یکشنبه ۲۷ آبان‌۱۴۰۳ خواهد بود و اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یکشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091433

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد