Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله قدرتی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک قضایی و انتظامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاشهای مجریان امنیت در جامعه گفت: در صورت بروز مشکل برای مردم دستگاه قضائی و نیروی انتظامی اولین مراجعی هستند که شخص بزه دیده با احساس امنیت در آن حضور پیدا می کند.

وی افزود: امنیت و عدالت و رکن رفاه جزء اولین نیازهای بشری است که در تمام دنیا همه ملتها بدان نیازمند هستند و چنانچه این دو مقوله محقق نشود در سایر ارکان آن دولت مشکل ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی گفت: همه شهروندان در هر شرایط به لحاظ اجتماعی آنچنان که در روایات آمده است به امنیت، عدالت و رفاه نیاز دارند که این سه رکن مهم زنجیر وار به هم مرتبط هستند.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: یکی از بازوان توانمند اجرای عدالت در دستگاه قضایی نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اهمیت ایجاد و گسترش حس امنیت در اجتماع تصریح نمود: در خصوص افرادی که آرامش و امنیت مردم را به بازی می گیرند به هیچ وجه کوتاه نمی آئیم و اگر مجموعه یا فردی بخواهد به آن خدشه وارد کند بدون ملاحظات شخصی، اجتماعی و سیاسی برخورد قاطع خواهیم نمود.

وی افزود: آنچنان که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیته الله خامنه ای (دام عزه العالی) فرمودند به دنبال اقتدار پلیس هالیوودی نیستیم چرا که این شیوه اقتدار نه تنها احساس امنیت ایجاد نمی کند بلکه سبب ایجاد  رعب و وحشت شهروندان می گردد. اقتدار نیروی انتظامی ما باید در قاطعیت و اخلاق مداری باشد.

حجت الاسلام قدرتی ضمن اشاره به لزوم هماهنگی میان نیروی انتظامی و دستگاه قضائی گفت: این هماهنگی سبب می شود که دستورات قضائی بطور کامل و به جد اجرا شده و به ارتقاء آرامش در جامعه کمک کند.

 در پایان این مراسم از تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی توسط رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب قزوین تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 4741890

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری قزوین نیروی انتظامی قزوین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان ایلام قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از مرگ راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در محور دهدشت-بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمد موسوی از جان باختن راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان، نیروهای امدادی، مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با برخورد به سپر عقب کامیون جلویی واژگون شده است که بر اثر این حادثه به علت نامعلومی راکب موتورسیکلت به‌شدت مجروح شد و پس از انتقال به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 751397

دیگر خبرها

  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد