Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که حرف از ازدواج اجباری و رابطه جنسی در قبال پول می‌شود، شاید بسیاری تصور کنند که اینگونه موارد تنها در میان کشور‌های توسعه‌نیافته و کمتر توسعه‌یافته آسیایی و آفریقایی شایع هستند؛ اما این مسئله در دوران حال حاضر بیشتر در جوامع توسعه‌یافته و مروج فرهنگ غربی در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگی با اجبار و انحرافات جنسی در قبال امتیازات خاص، رویه‌ای است که برخی شهروندان و حتی دانشجویان و دانش آموزان غربی در پیش گرفته‌اند؛ آن‌ها مجبورند با ازدواج در مقابل دریافت پول، زندگی خود را بگذرانند؛ بسیاری از آنان که توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی خود را ندارند، با برقراری رابطه جنسی با غیرهمجنسان بزرگتر از خود به امتیازاتی دست پیدا می‌کنند.

این پدیده منحرف جنسی در فرهنگ عامیانه آمریکا و کشور‌های غربی با دو اصطلاحِ «شوگر ددی» (Sugar Daddy) «شوگر مامی» (Sugar Mommy) شناخته می‌شود؛ «شوگر ددی‌ها» و «شوگر مامی‌ها» در واقع مردان و زنان مسن، اما ثروتمندی هستند که در ازای پرداخت پول به افراد کم سن و سال و معمولاً غیرهمجنس، از آن‌ها بهره‌کشی جنسی می‌کنند.

وب‌سایت «sekingArrangement» یک پایگاه اینترنتی در کشور آمریکا است که نحوه فعالیت آن، ایجاد آشنایی میان افراد جوان با سرمایه‌گذاران جنسی مسن، در ازای برخورداری از مزایای مالی، شغلی و ... است؛ این وب‌سایت در آماری جدید از گسترش این پدیده در میان دانشجویان انگلیسی خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش این وب‌سایت، در سال ۲۰۱۹ شمار دانشجویان انگلیسی که برای تأمین هزینه‌های دانشگاه به دنبال «شوگر ددی» یا «شوگر مامی» بوده‌اند نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش یافته است.

این وب‌سایت در ادعایی متوسط در‌آمد ماهانه دانشجویان انگلیسی را از این طریق ۲ هزار و ۹۰۰ پوند بیان می‌کند؛ این مبالغ توسط سرمایه گذاران جنسی مسن پرداخت می‌شود.

روزنامه دیلی‌میل مارس ۲۰۱۹ گزارش داده بیش از یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه کمبریج برای پرداخت شهریه‌های دانشگاهی و مخارج زندگی خودشان عضو وب‌سایت SeekingArrangement شده‌اند؛ ۳۴۰ دانشجوی دانشگاه آکسفورد نیز عضو این سایت هستند.

اما این مسئله فقط مختص به دانشجویان و شهروندان بزرگسال نمی‌شود؛ کودکان نیز در بسیاری از کشور‌های توسعه یافته قربانی خواسته و هوا و هوس‌های بزرگسالان می‌شوند.

در شرایطی که رسانه‌های دولتی انگلیس از جمله بی‌بی‌سی در رابطه با نقض حقوق کودکان در سایر کشور‌ها به طور مستمر رپورتاژ خبری تهیه می‌کنند، برخی اخبار و آمار حاکی از افزایش اجباری دختر بچه‌های انگلیسی در قبال پول، هستند.

به گزارش "publishing" طبق آمار‌های رسمی در انگلیس، در سال ۲۰۱۷، ۵.۶ درصد از ازدواج‌های اجباری یعنی ۱۹۶ مورد مربوط به سن کمتر از ۱۶ سال بود که این آمار برای سن کمتر از ۱۸ سال به ۲۹.۷ درصد می‌رسد که تعداد ۳۵۵ مورد ازدواج اجباری را در بر می‌گیرد؛ حدود ۳۰ درصد ازدواج‌های اجباری در انگلیس طی سال ۲۰۱۷ مربوط به افراد زیر ۱۸ سال بوده است.

این‌ها واقعیاتی از جهان کشور‌های توسعه‌یافته است که دیگر کشور‌ها را مورد ملامت قرار می‌دهند؛ این رویه زندگی در این جوامع روز به روز در حال افزایش است و جزوی از فرهنگ جامعه شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار بین الملل دانشجویان انگلیسی انحرافات جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک