Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج روز پنجشنبه ۱۸ مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بر همین اساس بانوان گرامی جهت حضور در ورزشگاه آزادی می بایست از طریق پارکینگ اتوبوس رانی جنب درب شرقی استادیوم آزادی در این مجموعه حضور یابند.

توضیح بسیار مهم؛ بانوان گرامی جهت حضور در استادیوم آزادی می بایست با همراه داشتن کارت ملی و پرینت بلیط مسابقه از ساعت ۱۳:۳۰ وارد پارکینگ اتوبوسرانی ضلع شرقی ورزشگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است، اشخاصی که موفق به خرید بلیط نشده اند به هیچ عنوان نمی توانند در ورزشگاه حضور یابند.

قابل توجه است رعایت کلیه موارد ، مقررات و تعهدات قید شده در هنگام خرید بلیط مسابقه برای کلیه تماشاگران محترم الزامی است.

کد خبر 4741905

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ورود بانوان به ورزشگاه ها تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران جام حذفی فوتبال کشور باشگاه پرسپولیس کاراته لیگ جهانی کاراته وان آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده