Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: وقتی فوتبالی‌ها می‌توانند در سایر ارگان‌ها و در سطوح بالای مدیریتی خدمت کنند بهتر است که اداره فوتبال را نیز خود فوتبالی‌ها در دست داشته باشند. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، همدلی و رفاقت در تمامی ارکان باشگاه سپیدرود را بزرگترین دستاورد مدیریت خود دانست و اظهار داشت: سپیدرود از ابتدا که توسط مرحوم صومی بنا نهاده شد بر مبنای همدلی و عشق استوار بود و هر سبک دیگر مدیریتی در این باشگاه مردمی محکوم به شکست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه سپیدرود برخلاف بسیاری از باشگاه‌های کشور از اعتبارات دولتی و نظامی و حمایت‌ کارخانه‌های بزرگ محروم است عنوان کرد: امید ما به هواداران و پیشکسوتان و اعضای باشگاه است و دست تک تک عزیزانی که به این باشگاه مردمی از هر طریقی کمک می‌کنند را به گرمی می‌فشاریم.

ناظمی ضمن تشکر از «پاسیار مبارکی» که در چند هفته گذشته به‌عنوان اسپانسر به باشگاه ورود کرد بیان داشت: ایشان برنامه‌های خوبی برای سپیدرود درنظر گرفته است و می‌توانیم با کمک ایشان بخشی از هزینه‌های این فصل را تامین کنیم اما به‌دلیل انباشت بدهی از 5 فصل پیش تا امروز و برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار نیاز به حمایت‌های همه مسئولان داریم.

لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| رقم قرارداد بازیکنان آلومینیوم اراک با بازیکنان سپیدرود رشت قابل مقایسه نیستلیست 21 نفره بزرگسالان سپیدرود رشت تکمیل شدلیگ دسته یک فوتبال| شکست خانگی علم و ادب تبریز مقابل سپیدرود رشت

وی با درخواست از مسئولان عالی‌رتبه گیلان برای کمک به یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های کشور گفت: از استاندار، نمایندگان مردم در مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر رشت می‌خواهم که از این میراث کهن با کمک‌های خود حمایت کنند و قدرشناس تمامی مسئولانی که برای سپیدرود قدم برمی‌دارند هستیم.

مدیرعامل سپیدرود، ساماندهی و حسابرسی میزان بدهی‌های گذشته و نظم بخشیدن به ارکان باشگاه را هدف اصلی تیم مدیریتی خود خواند و تصریح کرد: برای واگذاری سپیدرود به هر خریداری ابتدا باید وضعیت مالی این تیم را شفاف کنیم تا در ادامه بتوانیم با کمترین ضریب خطا باشگاه را در اختیار اصلح‌ترین خریدار قرار دهیم.

پیشکسوت فوتبال گیلان با تبریک انتخاب محمد حبیبی به جمع مربیان کادرفنی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: من به‌عنوان یک گیلانی از اینکه پس از مدت‌ها مربیان هم‌استانی خود در سطح ملی به حق خود می‌رسند خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

سرمربی اسبق داماش و سپیدرود، حضور فوتبالی‌ها را در سطوح بالای مدیریتی مثبت دانست و افزود: در بسیاری از ادارات و ارگان‌ها شاهد حضور فوتبالی‌ها در رده‌های مدیریتی هستیم و چه بهتر که اداره امور مدیریت فوتبال را، خود فوتبالی‌ها در دست بگیرند و به‌دلیل اشراف کامل به تمام مسایل فوتبال بدون تردید موفق‌تر از سایر مدیران خواهند بود.

ناظمی شکست را همانند برد، جزئی از فلسفه فوتبال عنوان کرد و گفت: بیشتر از شکست از عدم تلاش حداکثری بازیکنان ناراحت شدیم و همانطور که پیروزی پاداش دارد برای این باخت هم جریمه درنظر گرفتیم و به تمام اعضای باشگاه ابلاغ کردیم و البته کسب نتایج خوب در بازی‌های آینده می‌تواند این جریمه را تحت تاثیر قرار دهد.

مدیرعامل سپیدرود با دعوت از هواداران پرشمار این باشگاه برای حضور حداکثری در روز جمعه برابر نماینده مازندران در ورزشگاه سردارجنگل تصریح کرد: تنها دلگرمی بازیکنان و اعضای کادر مدیریتی و فنی سپیدرود هواداران هستند و امیدواریم جمعه شاهد یک روز دلچسب با حمایت هواداران باشیم.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سپاهان مسلمان شد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.
مربی پرتغالی از دوستان نزدیک مورینیو مربی مشهور پرتغالی و کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است او در باشگاه هایی بزرگی چون پورتو، بنفیکای پرتغال، اینترمیلان ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا ، الهلال عربستان، چونبوک موتورز ژاپن مربیگری کرده است.
ایشان زمانی که در اروپا زندگی می‌کرده است، در یک تصادف به کما می‌رود و پس از بهبودی ... شرایط معنوی ایشان تغییر می‌کند و نوع نگاه به زندگی یا جهان متفاوتی پیدا می‌کند.
او به لحاظ اخلاقی، فردی اخلاق مدار و دارای ویژگی‌های انسانی زیادی است و روش مدیریتی ایشان نیز بر همین مبنا استوار است و بیشتر اوقات سعی می‌کند به جای روش‌های خشن مدیریتی، از روش‌های توضیح و تفهیم دوستانه استفاده کند و بیشتر به رشد فکری و پرورشی افراد تحت مدیریت خود فکر می‌کند که البته بعضی اوقات به علت به کار نبردن روش‌های تند مدیریتی، مورد انتقاد واقع می‌شود.
در کنفرانس‌های مطبوعاتی که مورایس حضور دارد، می‌توانید این موارد را به خوبی مشاهده کنید.
در یک مقطع از زمان ایشان به مسئولان باشگاه سپاهان مراجعه کرد و گفت من می‌خواهم مسلمان شوم و باید چکار کنم؟
ذکر این نکته مهم است که اگر به خاطر ازدواج با یک خانواده مسلمان این انتخاب را داشته و یا با بررسی و انتخاب به این مهم رسیده باشد، در هر صورت رویداد مهم و نیکویی است و ما هیچ اصراری بر نقد و تایید هیچکدام از این دو روش نداریم.در ابتدای امر عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای ایشان توضیح داده شد و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف ایشان به اسلام فراهم گردید و به لطف خدا ایشان در محضر یکی از علما شهادتین را به زبان جاری ساخت و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردید.
بلافاصله یک وکیل حاذق برای انجام امور قانونی تشرف ایشان به اسلام به کار گمارده شد و ایشان طی یک فرآیند چند ماهه این اقدامات را انجام داد.
از سوی دیگر ازدواج ایشان با همسرشان شرعا اتفاق افتاده و انجام شده و ظرف چند روز آینده رسما و قانونا انجام می‌شود.
لازم به ذکر است که به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار ایشان فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات ایشان را برعهده دارد. بدیهی است که برای رعایت تمام احکام شرعی، برای کسانی که به دین اسلام مشرف می شوند، باید اصل استدراج را مدنظر قرار داد و به تدریج موارد لازم را منتقل نمود.

دیگر خبرها

  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم