Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:53:00 GMT

بازی ایران و کامبوج؛ زنان نقطه مقابل مردان!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۵۳۵

بازی ایران و کامبوج؛ زنان نقطه مقابل مردان!

در حالی که تیم ملی ایران عصر پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم کامبوج خواهد رفت، تا صبح روز چهارشنبه بانوان بیش‌تر از مردان بلیت خریده‌اند و این درحالی است که بانوان در ساعات اولیه بلیط فروشی تمام بلیط ها را خریداری کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از پنج‌شنبه هفته گذشته ۱۱ مهر  بلیط فروشی تیم ملی فوتبال و کامبوج از ساعت ۱۰ شب آغاز شد که از همان ساعا ابتدایی تا صبح روز جمعه، بانوان سه هزار و ۵۰۰ بلیط  خریده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید ۳۵۰۰ بلیت توسط بانوان علاقمند برای دیدار دو تیم ایران و کامبوج در حالی بود که تا امروز بعد از گذشت یک هفته از شروع به کار سامانه بلیط فروشی الکترونیکی تنها دو هزار و 500 بلیت توسط تماشاگران مرد برای این دیدار خریداری شده و این یعنی تاکنون در مجموع حضور ۶ هزار تماشاگر بازی ایران و کامبوج را از نزدیک تماشا خواهند کرد

ورزشگاه آزادی ظرفیتی نزدیک به 70 هزار تماشاگر را دارد و آقایان بر خلاف بانوان از این بازی استقبال خوبی نکرده اند.

کد خبر 392660

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی کامبوج تیم ملی فوتبال ایران زنان مردان فدراسیون فوتبال ورود زنان به ورزشگاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن