Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@16:40:58 GMT

تدابیر یگان ویژه برای حضور بانوان در آزادی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۲۶۰۶

تدابیر یگان ویژه برای حضور بانوان در آزادی

خبرگزاریمهر: سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن کرمی با اشاره به آخرین تدابیر یگان ویژه برای حضور بانوان در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج گفت: در این مسابقه جایگاه ویژه و امنی را برای بانوان در نظر گرفته ایم و سرویس‌های مناسبی برای خدمات دهی بانوان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: یک واحد پلیس زن هم هست که در این بازی به هدایت بانوان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی کاملی از سوی یگان ویژه برای این مسابقه وجود دارد.

کرمی در پاسخ به این سئوال که مسئولیت کنترل تماشاگران خارج از ورزشگاه با چه کسی است؟ تاکید کرد: ما هم داخل و هم خارج از ورزشگاه را کنترل می‌کنیم. عموما هر تماشاگری از خانه تا ورزشگاه با پلیس است. مسئولیت هدایت تماشاگران در داخل استادیوم با یگان ویژه است و بیرون با پلیس تهران بزرگ.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در خصوص اینکه چه زمانی قرار است تامین امنیت داخل استادیوم به خود هواداران واگذار شود؟ گفت: شما حرف دل ما را گفتید. داستانی را تعریف می‌کنم که مصداق کار ما است. یک روز استواری در یک پاسگاه میز و صندلی را رنگ می‌کند و از یک سرباز می‌خواهد آنجا بایستد تا کسی رنگی نشود. آن استوار همان موقع به یک پاسگاه دیگر منتقل می‌شود و بعد از چند سال دوباره به جای قبلی بر می‌گردد و می‌بیند یک سرباز جلوی میز و صندلی ایستاده است. می‌پرسد این سرباز چیست که جواب می‌دهند این سرباز لوحه دارد و پُستش تثبیت شده است. استوار می‌گوید من این سرباز را سال‌های قبل گذشته بودم تا کسی رنگی نشود. حالا حکایت ما است. یگان ویژه در دهه ۷۰ که ورزشگاه‌ها جو هیجانی داشت و التهابات زیاد بود، وارد ورزشگاه شد. الان هم یادشان رفته که ما آنجا هستیم و نباید اینقدر در ورزشگاه می‌ماندیم!

کرمی خاطرنشان کرد: طبق مقررات فیفا، انتظامات ورزشگاه‌ها با باشگاه میزبان است و فدراسیون باید سازماندهی کند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا علیرغم تاکید فدراسیون، امسال این طرح عملی نشد؟ گفت: آقای مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) قول داد امسال یگان ویژه و نیروی انتظامی داخل استادیوم‌ها دو قدم عقب‌تر می‌روند، ولی شرایط فراهم نشد. این مشکل اساسی ما است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: فیفا هر سال یک نمره منفی می‌دهد و می‌گوید چرا از پلیس استفاده می‌کنید. ما برای آموزش افراد و هواداران اعلام آمادگی کرده ایم. تامین کلی امنیت بر عهده ما است، ولی کار‌های بلیت فروشی و ایجاد نظم و خدمات روی سکو‌ها باید بر عهده باشگاه باشد. ما هم در کنار آن‌ها امنیت را تامین می‌کنیم.

کرمی در پایان گفت: متاسفانه امسال هم نیامدند. قرار بود بلیت‌ها الکترونیکی و صندلی‌ها شماره گذاری شود که انجام نشد. الان بلیت الکترونیکی فروخته می‌شود، ولی شماره صندلی‌ها مشخص نیست. یک مقدار دیر عمل کردند و فکر می‌کنم امسال هم باید کنار این صندلی رنگی بایستیم!

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار کرمی بانوان ورزشگاه آزادی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است