Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان‌پور با بیان‌اینکه طرح ملی «هوای تازه» درصدد احیاء و گسترش گروه‌های سرود و شناسایی استعدادهای برتر این حوزه است، گفت: آلبوم سرود «همصدا با اربعین» در همین راستا تولید شده و از هفته آینده در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «میلاد عرفان پور» ‌در نشست خبری تولید آلبوم سرود «همصدا با اربعین» و شروع گام سوم طرح ملی «هوای تازه» که امروز (چهارشنبه، 17 مهرماه) در محل حوزه هنری برگزار شد با بیان اینکه این آلبوم دومین اثر در فضای سرود است که توسط مرکز موسیقی حوزه هنری طی یک سال اخیر تولید شده است، گفت: به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طرح ملی هوای تازه و با همکاری حوزه هنری آغاز شد که به دنبال احیاء و گسترش گروه های سرود و شناسایی استعدادهای برتر در این حوزه در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری افزود: طرح ملی هوای تازه در شش گام اجرا می شود تا ضمن شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از آنان و همچنین ارایه آموزش های لازم زمینه گسترش گروه های سرود و اقبال عمومی به موضوع سرود در مساجد کشور را فراهم کند.

 

وی ادامه داد: آلبوم سرود «همصدا با اربعین» از هفته آینده در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد و تلاش داریم انتشار و توزیع این آلبوم به حوزه هنری محدود نشود و بتوان الگویی برای گروه های سرود در سراسر کشور به ویژه در حوزه هنری شود.

 

عرفان پور تاکید کرد: بیش از 10 موسیقی دان ممتاز کشورمان در اجرای آلبوم سرود همصدا با اربعین مشارکت دارند. ضمن اینکه از موسیقی و نوحه هیئت های مذهبی نیز در اجرای این کار الهام گرفته شده است. تمام تلاش ما این بوده است که کاری فاخر و پر محتوا تولید کنیم.

 

وی در پایان تاکید کرد: تلاش مرکز موسیقی حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این است که کاری فاخر، ارزشمند و ماندگار در حوزه اربعین تولید شود تا الگویی برای سایر گروه های سرود در این حوزه باشد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان بیرجند موکب اربعین طرح ملی هوای تازه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جشنواره سرود فجر

نشست خبری جشنواره سرود فجر با حضور امیرحسین سمیعی مدیر اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین صیامی دبیر اجرایی جشنواره و حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی و دبیر جشنواره در اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081414 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • برنامه دولت برای تقویت سرود/ انتقاد از مجموعه‌هایی که نیامدند
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد