Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: راه‎اندازی پیوند حلزون شنوایی خدمت بسیار بزرگی به بیماران استان کرمانشاه و استانهای همجوار خواهد بود. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمودرضا مرادی در راه‎اندازی پیوند حلزون شنوایی در بیمارستان امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه استان کرمانشاه همواره مرکز غرب بوده و ساکنان استانهای همجوار به این استان مراجعه می‎کردند  اظهار داشت: در بخش درمان 17 تا 20 درصد مراجعان به بیمارستان‎های دولتی را بیماران استانهای مجاور تشکیل می‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کرمانشاه قطب غرب کشور است  و این رسالت مسئولان را سنیگن‎تر می‎کند خاطرنشان کرد: باید علاوه بر خدمات روزمره به دنبال افزایش خدمات تخصصی در استان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد:در استان کرمانشاه تاکنون 1625 مورد پیوند‌کلیه ، 114 مورد پیوند مغز استخوان و بیش از 280 مورد پیوند قرنیه انجام شده  و به دنبال مقدمات راه اندازی پیوند دیگراعضا هستیم.

کرمانشاه مجوز دوازدهمین مرکز کاشت حلزون شنوایی کشور را دریافت کردزنجان|کاشت حلزون شنوایی و هزار و یک مشکل؛ کمک بهزیستی شامل ساناز 8 ساله نشدمشهد|سالانه 100 مورد عمل کاشت حلزون شنوایی در مشهد انجام می‌شود

مرادی با اشاره به اینکه از هفته آینده همکاران ما برای آموزش و‌ راه اندازی  ‌پیوند قلب به بیمارستان شهید رجایی خواهند رفت خاطرنشان کرد: برای پیوند کبد اقدام به اعزام‌ همکار برای آموزش نموده و تجهیزات فوق تخصصی مورد نیاز را تهیه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 100 میلیارد‌تومان قرارداد خرید تجهیزات پزشکی برای پیوند کبد بسته شده است عنوان کرد:کاشت حلزون یکی از موفقیت‎های دانشگاه به عنوان دوازدهمین مرکز کشور است و خدمت بسیار بزرگی به مددجویان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به هزینه‎های سنگین 11هزار یورویی پروتز ، جراحی و جلسات متعدد توانبخشی اشاره کرد و گفت: دولت کمک بسیار زیادی به هزینه‎های پیوند حلزون شنوایی داشته و با کمک خیرین تاحدودی هزینه‎ای بر خانواده‎ها تحمیل نخواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41380/P1377/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان