Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس، بهمن کیانی در سال ۱۳۳۸ در شهرستان گلوگاه به دنیا آمد و ۹ فروردین ۱۳۶۵ در عملیات والفجر هشت به شهادت رسید. قسمتی از وصیت‌نامه این شهید به شرح ذیل است.
ما همه مسلمانیم و از پیروان ائمه طاهرین تمام ائمه‌ها برای استقرار و ترویج اسلام بزرگ فدا شدند و ما که خود را پیرو ائمه می‌دانیم باید این راه و روش را در پیش گیریم، که آن‌ها این راه را پیموده‌اند در طول تاریخ کفر با اسلام عزیز سرستیز داشته و اسلام و کفر مقابل همدیگر با هم جنگ کردند، بعد از ائمه طاهرین و امامان معصوم اسلام در غریبی و مظلومیت به سر برد و اکنون که بعد از ۱۴۰۰ و اندی سال سیدی از تبار پیامبر(ص) به پا خواسته و اسلام را جان تازه بخشید می‌رود تا بار دیگر جهان را در بر گیرد و مسلمان‌ها را با یک خط واحد و یک خط و یک رهبر به مبارزه با کفر فرا خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استعمارگران که اسلام را اینچنین در قبل و حال تجربه کرده و دیدند که با پیاده شدن احکام اسلام منافعشان به خطر می‌افتد دست به توطئه از جمله جنگ تحمیلی زدند، جنگ را بر ما تحمیل کردند تا بدین طریق بتوانند اسلام را ساقط کنند و یا حداقل جلوی صدور انقلاب اسلامی را به دیگر کشور‌های جهان مخصوصاً کشور‌های مسلمان‌نشین بگیرند، اما به یاری خداوند بزرگ و با رهبری‌های پیامبر گونه حضرت امام خمینی این همه نقشه‌های شوم علیه خودشان برگردانده شد و این‌ها همه وسیله‌ای شد تا ما را در هدفمان و صدور انقلاب مان سرعتی بیشتر ببخشد و ما هم به ندای امام بزرگوار این علی زمان لبیک گفته و به جبهه‌های نبرد نور علیه ظلمت شتافتیم.

ما راهی را داریم می‌پیماییم که شهیدانمان قبل از ما در این جبهه‌های خون علیه شمشیر پیموده‌اند و ما با خدایمان و پیامبرمان و امام بزرگوارمان پیمان بستیم که تا جان در بدن و خون در رگ‌هایمان جریان دارد به نبرد بی‌پایانمان ادامه دهیم و تا آزادی کربلا و قدس و کعبه و دیگر مراکز مشرفه اسلامی با کفر جهان خواهیم جنگید و استعمارگران باید بدانند که کاخ سر به فلک کشیده‌شان که از دست رنج محرومان ساخته شده به دست همین محرومان بر سرشان خراب خواهد شد.

ما پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله را بر روی تمامی کاخ‌های استکبار در جهان از آمریکا و شوروی و اسرائیل غاصب گرفته تا دیگر کاخ‌های موجود در جهان برافراشته خواهیم کرد. مجدداً تکرار می‌کنم که جهان یک میلیارد مسلمان در خود دارد استکبار باید بداند که جنگ تحمیلی کردن به وسیله نوکر حلقه به گوشش صدام بر ما از خارج کشور و گروهک‌های جیره‌خوارش از منافقین گرفته تا حزب توده خائن و دیگر گروهک‌های الحادی نمی‌تواند جلوی صدور اسلام و انقلاب اسلامی ما را بگیرند.

یک میلیارد مسلمان آماده جان فشانی در راه اسلامند، اما سیاست‌هایی که فریاد بر می‌آورند که روحانیت نباید در سیاست دخالت کند این‌ها همه فریاد‌ها و صدا‌هایی است که از بلندگو‌های استکبار شنیده می‌شود، در مکتب ما، روحانیت یعنی دیانت و سیاست و ما روحانیت را الگو و اسوه خود می‌دانیم و ما در هر نبرد و قیام و انقلابی که پیشتاز و پرچمداران روحانیت نباشد ما در آن قیام و انقلاب‌ها شکست خواهیم خورد، چون ما به تجربه دیده‌ایم که در طول تاریخ در جهان و انقلاب‌ها و قیام‌های متعددی رخ داده است به علت شرکت نداشتن روحانیت آن انقلاب و قیام ما به انحراف کشیده شده‌اند یا به سازش رفته‌اند.

برای آخرین بار فریاد بر می‌آوریم که حسین جان اگر مردم کوفه به پدرت و مولایمان امیرالمومنین حضرت علی (ع) نامردی کردند و به شما پشت کردند و اگر زینب (س) را به اسیری بردند و اگر علی اکبرت در میدان نبرد جان سپرد و اگر علی اصغر با گلوی تشنه و لبی خشکان جان می‌دهد و اگر رقیه‌ات در کنار خرابه جان سپرد و اگر عباست را دو دستش را از تن جدا کردند و اگر حسین جان سرت را از تن جدا کردند ما با خدایت و با خونت پیمان می‌بندیم که از خدایت و دینت و راهت و فرزند پاکت دست بر نخواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: وصیت نامه شهید استکبار جنگ تحمیلی صدور اسلام مسلمانان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • قدردانی از ماما‌های استان در روز جهانی ماما
  • قدمت «دروازه نفته» ممکن است به پیش از اسلام برسد
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است