Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست معاونت گردشگری خوزستان گفت: «با رأی کمیسیون فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی استان، پروانه فعالیت دو شرکت و دو دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان‌های اهواز و ایذه باطل شد.»
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، غلام شجاعی دراین‌باره اظهار کرد: «بر اساس این رأی، مجوز فعالیت بند "ب" شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری "جهان رهیاب" به مدیرعاملی مسعود میاحی و "فرید گشت جنوب" به مدیرعاملی فائیزه منشیدی در شهرستان اهواز و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری "خورشید سیر خوزستان" به مدیریت آزیتا بیژنی در شهرستان اهواز و "ایرانیان" به مدیریت فرهاد سعیدیان در شهرستان ایذه باطل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او بابیان این‌که مجوز این واحدها به دلیل تخلف‌های متعدد باطل‌شده است، افزود: «این دفترها و شرکت‌ها، نواقص و کاستی‌های اعلام‌شده را مطابق مفاد آئین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور در مدت‌زمان تعلیق برطرف نکردند و حکم ابطال مجوز برای آن‌ها صادرشد.»
سرپرست معاونت گردشگری خوزستان اظهار کرد: «بر اساس این رأی، از این به بعد فعالیت این دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی درزمینهٔ اخذ روادید، تنظیم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایران‌گردی و جهانگردی غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود.»
او با اشاره به این‌که یکی از اهداف اصلی این معاونت ارج نهادن به دفاتری است که به شکل منظم و قانونی در راستای توسعه گردشگری استان قدم برمی‌دارند، تصریح کرد: «دفاتر بخش مهمی از زنجیره توسعه گردشگری در استان محسوب می‌شوند و لازم است در این زمینه بهره‌وری فعالیت آن‌ها افزایش پیدا کند.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجوز فعالیت خدمات مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد