Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@11:10:48 GMT

گستاخان به مرجع قضایی معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۳۱۳۶

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: با اجرای طرح ناظر یک ، بیش از ۶۰ درصد کشف حجاب در داخل خودروها کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت و سردار ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سردار ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با درود بر روح پر فتوح شهدا گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: طرح ناظر یک از ابتدای سال جاری با طراحی پلیس امنیت و عمومی پلیس ناجا کلید خورد و کسانی که اقدام به کشف حجاب درون خودرو می‌کردند با ارسال پیامک به آنها تذکر داده می‌شد که در اصل همان امر به معروف و نهی از منکر است.    رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: اگر تذکر اثر نداشت فرد احضار و تعهد اخذ می‌شد؛ اگر تعهد هم اثر نداشت بحث ارشادی را اجرا کرده و در ادامه برخی افراد را حتی به کارشناسان بیرون از مجموعه نیز ارجاع می‌دادیم.    وی گفت: تعدادی انگشت‌شمار که گستاخ بوده و تحت هیچ شرایطی تذکر را نپذیرفتند را به دستگاه قضایی معرفی کردیم.    سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح ناظر تاکنون بیش از ۶۰ درصد کشف حجاب در داخل خودرو کاهش داشته است.    وی با بیان اینکه رویکرد اقدامات گشت ارشاد تغییر پیدا کرده، اظهار داشت: در گذشته کسانی که کشف حجاب می‌کردند به پلیس امنیت اخلاقی ارجاع  شده و سپس بعد از بازجویی به مقام قضایی معرفی می‌شدند.   وی گفت: امروز این‌کار انجام‌ نمی‌شود و پس از شناسایی متخلفان ابتدا آن‌ها را نهی ازمنکر کرده و با استقرار خودروهای مشاوره‌ای در محل آنها را هدایت می‌کنیم؛ یعنی افراد متخصص در محل متخلفان را ارشاد کرده و در صورت هدایت افراد،  آنها مرخص  و به مقر پلیس امنیت منتقل نخواهند شد؛ اما اگر متخلفان مصر بر تخلف خود باشند به مقام‌ قضایی معرفی می‌شوند.   سردار ذوالقدری با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۲ نقطه تهران این ارشادها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: طرح ناظر دو هم‌اکنون در سطح شهر تهران در مراکز تجاری بزرگ پایتخت در حال اجرایی شدن است.   وی افزود:بین ۲۰ تا ۳۰‌درصد بحث بدحجابی و بدپوششی در اماکن کاهش پیدا کرده است.   رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام کرد: خوشبختانه اجرای  طرح های جدید درگیری و تنش خیابانی را کاهش داده و حتی به صفر رسانده است و با زبان و هدایت لسانی و غیر برخوردی موضوعات حل و فصل می‌شوند.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی توسط رانندگان چند اتوبوس خط کرمان- زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند چند نفر از طریق کارت سوخت دو دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی اقدام به بارگیری سوخت کرده و آنها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی مأموران ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آنها ۸۳ هزار و ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سردار فرشید، با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فرآورده‌های سوختی از کشور و خطرات زایدالوصف حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودروهای شخصی، هرگونه مورد در این زمینه و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

کد خبر 6088005

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر