Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@21:24:58 GMT

ویژه برنامه کودک و موزه در پایتخت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۳۳۵۵

ویژه برنامه کودک و موزه در پایتخت برگزار شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از میراث فرهنگی استان تهران، محسن شیخ الاسلامی با بیان اینکه برگزاری کارگاه بافت و قصه خوانی برای دانش آموزان مقطع دبستانی در موزه فرش و کارگاه نقاشی و قصه خوانی در موزه آبگینه مورد توجه کودکان قرار گرفت افزود: بیان و شرح آثار موزه‌ای به زبان قصه و کودکانه می‌تواند موزه ها را برای کودکان بسیار جذاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فنون مهارت های ارتباطی با کودکان از نیاز های اساسی است که راهنمایان موزه باید به آن تسلط کافی داشته باشند.

معاون میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد: به همین منظور همکاری و مشارکت موزه های تابعه اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با نهادهای آموزشی در حوزه کودکان باید بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار کشور در گروه ایجاد علاقه در نسل آینده نسبت به تاریخ و فرهنگ کشور است گفت: اگر امروز از توسعه سیاسی، اتقصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور صحبت می کنیم باید برای هویت بخشی به کودکان برنامه ریزی کنیم.

به گزارش ایرنا، ۱۶ مهر روز جهانی و ۱۳ تا ۱۹ مهر هفته ملی کودک نام گذاری شده است.

تهرام/۷۲۴۷//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی استان تهران میراث فرهنگی موزه آبگینه موزه فرش ایران روز جهانی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،عطا حسن‌پور در این باره گفت : این همایش بین‌المللی با موضوع تاب آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
وی افزود : این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برگزار می‌شود.
حسن پور تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی و گردشگری لرستان در پایان اظهار داشت : پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات خود را در این خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901666

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم