Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@03:08:41 GMT

خطرناک ترین بزرگراه پایتخت کدام است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۳۴۹۴

صبح امروز ۱۷ مهرماه پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۶ تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ و سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محل میدان میوه و تره بار مرکزی تهران افتتاح شد.

​ اخبار اجتماعی-سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه ۲۶ پلیس راهنمایی و رانندگی زیر مجموعه پلیس بزرگراه و یکی از پاسگاه‌های چهارگانه پلیس بزرگراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: ما در تهران حدود ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه داریم که برای ما بسیار مهم هستند بتوانیم این بزرگراه‌ها و حوادث و سوانحی که در آن‌ها رخ می‌دهند را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته حدود ۶۰ درصد از تلفات رانندگی مربوط به بزرگراه‌های تهران است و ۴۰ درصد دیگر هم در سایر محور‌های مواصلاتی سطح شهر تهران رخ می‌دهند.

سردار رحیمی با اشاره به اهمیت پوشش بزرگراه های پایتخت گفت: بزرگراه آزادگان با ۱۶۵ کیلومتر طول رفت و آمد جزء بزرگرا‌‌ه‌هایی است که بیشترین حوادث و سوانح در آن اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: تا قبل از این بزرگراه آزادگان توسط ۴ یا ۵ منطقه مدیریت می‌شد و نیاز بود که یک مدیریت یکپارچه بر آن حاکم باشد و بتواند از ابتدا تا انتهای بزرگراه آزادگان که حجم زیادی از بار‌های شمال، جنوب و غرب را به سایر نقاط مدیریت کند و همچنین این کمربندی بزرگ تهران را یک واحد منطقه راهنمایی و رانندگی بتواند مدیریت کند.

وی با بیان اینکه این منطقه با حداقل امکاناتی که امروز مشاهده کردید راه‌اندازی شد، گفت: حدود ۱۲۲ نفر از همکاران با ۲۸ دستگاه خودرو در طول مسیر رفت و برگشت این بزرگراه که ۱۶۵ کیلومتر است حضور دارند و مدیریت می‌کنند تا شاهد کاهش حوادث و سوانح رانندگی باشیم.

سردار رحیمی افزود: خدا را سپاس می‌گوییم که در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی توفیق پیدا کردیم تا این پلیس را در این منطقه برای امنیت و آرامش و انضباط ترافیکی در محور‌های بزرگراهی تهران افتتاح کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی بزرگراه بزرگراه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ شهر تهران سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های اخیر بهاری در استان تهران، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هیچ چالشی در حوزه آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان تهران نبودیم.

یزدی مهر با بیان اینکه طی روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور بارندگی‌های شدید سیل آسا را شاهد بوده ایم، گفت: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان تهران با احصا و جمع آوری نقاط ضعف و قوت مدیریت این سیلاب‌ها، درس آموخته‌هایی را که برای مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی در حوزه «مخاطرات ناشی از آب» وجود دارد را گردآوری می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بابیان اینکه سیلاب سیستان و بلوچستان، یکی از منابع در امر جمع آوری درس آموخته‌های این حوزه محسوب می‌شود، افزود: با وجود تفاوت‌های ساختاری، جغرافیایی و توپولوژی سیستان با پایتخت، استفاده از درس آموخته‌های این استان در حوزه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبل از وقوع بحران و همچنین اقدامات حین بحران از اهمیت برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرهای ایران به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی در مسیر حوضه‌های آبریز مختلف قرار دارند، عنوان کرد: در این خصوص ضروری است که بیش از گذشته به تهیه و تدوین «طرح جامع خطر پذیری سیلاب» بیاندیشیم و راهکارهای لازم برای کاهش این اثرات را پیش بینی کنیم.

کد خبر 6088612

دیگر خبرها

  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • تهران بزرگ‌تر شد