Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:41:12 GMT

رئیس هیات دوچرخه‌سواری قم انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۳۵۳۸

رئیس هیات دوچرخه‌سواری قم انتخاب شد

مجمع انتخابات هیات دوچرخه‌سواری قم روز چهارشنبه با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور و ۱۳ عضو اعضای این هیات در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

پیش‌ازاین محمدکاظم حججی سکان‌دار هیات دوچرخه‌سواری قم بود که از اواخر سال ۹۷ از مسئولیت خود در هیات دوچرخه‌سواری استان قم کنار رفت و با کاندیدا شدن در انتخابات هیات سه‌گانه قم در مجمع این هیات به‌عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدازآن افشین میرصالحی قهرمان اسبق کشتی فرنگی قم سرپرستی هیات دوچرخه‌سواری استان قم را عهده‌دار بود.

مصطفی امینی، حمید عرب، محمد الهامی، محمدابراهیم موسوی و محمدباقر باقری پنج نامزد تایید صلاحیت شده مجمع انتخابات هیات دوچرخه‌سواری استان قم بودند.

گفتنی است محمدابراهیم موسوی دیگر نامزد این مجمع به نفع مصطفی امینی استعفا داد و محمد عرب نیز در مجمع انتخابی هیات دوچرخه‌سواری حضور پیدا نکرد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری قم در مجمع انتخاباتی این هیات عنوان کرد: رفع نواقص کنونی و بهبود چالش‌های آینده از اهداف اصلی هیات دوچرخه‌سواری قم در دوره جدید است.

امینی تصریح کرد: برای ایجاد جهش بلند در هیات دوچرخه‌سواری زیرساخت‌های لازم در سطح استان قم فراهم‌شده است.

وی عنوان کرد: فرهنگ‌سازی، افزایش زیرساخت‌ها و افزایش مشوق‌ها برای فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه در دوره جدید باید افزایش یابد.

امینی ادامه داد: تعداد دوچرخه‌سواران استان باید به حدی توسعه پیدا کند که استعدادهای ناشناخته استان از دل آن‌ها استخراج شود، همچنین توجه به استعدادهای دوچرخه‌سواران بخش‌های تابعه و احداث پیست‌های استاندارد از اهداف دیگر است.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مجمع انتخاباتی ورزشی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود