Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، ششمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در سال ۹۸ به ریاست جهانشیر امینی رئیس این دانشگاه با حضور رئیس دبیرخانه هیئت امنا، رؤسای شوراهای تخصصی و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی برگزار شد.

امینی در این جلسه بر هماهنگی هرچه بیشتر در برپایی موکب‌ها و اجرای مراسم اربعین تأکید کرد و گفت: «مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در چهار موکب شهرستان‌های کنگاور، صحنه، کرمانشاه و قصرشیرین پذیرایی از زائران، اسکان و پایش سلامت بوده که رؤسای این واحدها و مراکز موظف هستند با تمام توان در این مسیر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بر اهمیت منظم برگزاری جلسات شورای استان تأکید کرد و افزود: «این جلسات فرصتی است تا ضمن ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته به‌صورت هدفمند برای آینده و ایجاد محیطی امن و مناسب به‌منظور تحصیل دانشجویان برنامه‌ریزی کنیم.»

در ادامه این شورا رؤسای واحدها و مراکز استان با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه خود در یک ماهه گذشته میزان جذب دانشجوی ورودی جدید، به‌روزرسانی اطلاعات فرایند جذب مدرسان حق‌التدریس را اعلام کردند.

ششمین شورای استانی کرمانشاه در سال ۹۸ با ارائه گزارشی در بخش درآمدزایی توسط واحدها و مراکز ادامه یافت و رؤسای واحدها و مراکز افزون بر معرفی طرح و منابع درآمدزای غیرشهریه‌ای به ارائه طرح توجیهی و میزان درآمدزایی طرح‌های مورد نظر پرداختند.

در این جلسه، مدیر روابط عمومی واحد کرمانشاه گزارشی از فعالیت‌های تبلیغاتی صورت گرفته با استناد بر بخشنامه هدایت تحصیلی را ارائه کرد.

با توجه به رشد ثبت نام دانشجویان جدید در اکثر واحدها و مراکز استان حوزه روابط عمومی واحد کرمانشاه به‌دلیل نقش مؤثری که در این امر ایفا کرد از سوی رئیس شورای استان مورد قدردانی قرار گرفت.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دکتر سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت این سازمان، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند خدمت دیگری را در حوزه درمان و سلامت جامعه اروندنشین صورت داد.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار، سازمان منطقه آزاد اروند اقداماتی را در راستای مرتفع ساختن نیاز جامعه هدف صورت داد.

مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بر همین اساس و با همفکری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.
موسوی یادآور شد: این دستگاه امروز با حضور کارشناسان معاونت‌های فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری