Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی اظهار کرد: با راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی، هم استانی ها می توانند برای روز ملاقات مردمی سه شنبه ها، به نشانی اینترنتی مراجعه و ثبت نام کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان افزود: برای صرفه جویی در مصرف کاغذ، هنگام مراجعه به دادگستری نیازی به ارائه رسید چاپی ثبت نام نیست و اعلام کد ملی و کد رهگیری کفایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی وناجمی گفت: هدف از راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی دادگستری گلستان، جلوگیری از معطلی افراد و فراهم کردن امکان پیگیری درخواست های مطرح شده با مسئولان قضایی از سوی مراجعان است.

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: در ملاقات مردمی این هفته، مشکلات حقوقی و قضایی ۸۳ نفر رسیدگی شد.

حجت الاسلام قاسمی وناجمی افزود: در طول هفته نیز معاونان قضایی رئیس کل دادگستری، پاسخگوی مراجعان هستند و دستور قضایی لازم برای رسیدگی به آنها را صادر می کنند.

قاسمی وناجمی گفت: روسای دادگستری ها و دادستان های دیگر حوزه های قضایی استان نیز یک روز در هفته را،  برای ملاقات های مردمی تعیین کرده اند.

کد خبر 4741592

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری گلستان گرگان گلستان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • سامانه بارشی اخیر میانگین ۴۸ میلی مترباران در استان کرمانشاه  برجای گذاشت
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث