Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: میانگین ساعتی تردد خودرو از محورهای مواصلاتی البرز چهار برابر سایر محورهای مواصلاتی کشور است.

‌به گزارش ایسنا، علی درویش پور ظهر امروز در مراسم  تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز، اظهار کرد: وضعیت حمل ونقل اعم از جاده‌ای هوایی و ریلی امروزه به فاکتوری اصلی برای سنجش توسعه یافتگی کشورها تبدیل شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کشورهایی که دارای زیرساخت‌های مناسب در بخش حمل ونقل هستند، اغلب وضعیت اقتصادی مناسبی دارند و با سرعت زیادی به سمت توسعه پیش می روند.

درویش پور در ادامه با اشاره به موقعیت خاص البرز در بحث ارتباطی توضیح داد: این استان شاهراه ارتباطی بیش از 14 استان کشور است و در تمام سال شاهد تردد خودروهای زیادی از محورهای آن هستیم.

وی با بیان اینکه حجم تردد خودرو در محورهای مواصلاتی البرز قابل مقایسه با دیگر استان‌ها نیست، گفت: میانگین تردد ساعتی خودروها در محورهای کشور برابر ۴۱۳ مورد است ولی در البرز چهار برابر سایر محورهای کشور است به طوری که سال گذشته‌ 500میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز تردد داشتند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با این توضیح که در کنار حجم بالای خودروهای عبور البرز جایگاه صنعتی این استان در کشور نیز مهم است، افزود: در کنار آن‌ حجم بالای تولیدات کشاورزی، باغی، زراعی و دام را در البرز داریم که سیستم‌ حمل و نقل در این حوزه ها نقشی مهم دارد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن

بخشدار کن گفت: همزمان با شروع بارندگی شدید در شب گذشته راه ارتباطی پنج روستا در بخش کن مسدود شد که با حضور به موقع بخشداری، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای سنگان و کشار علیا و با همکاری عوامل شهرداری منطقه ۲۲ و با استفاده از امکانات و ماشین آلات روستایی، عملیات بازگشایی مسیر از ساعت ۲۴ لغایت ساعت ۵ صبح به طول انجامید.

به گزارش ایسنا، محمدنژاد در این مورد گفت: مسیر ارتباطی روستای کشار علیا با ریزش کوه و رسوبات در سه نقطه بطور کامل مسدود شده بود که با همکاری اداره راهداری مسیر بازگشایی شد.

وی افزود: در این عملیات که مسیر منتهی به روستاهای سنگان و در محل پل بزرگراه تهران_شمال بطور کامل مسدود شده بود با بکارگیری ماشین آلات و کمک و همیاری عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ مسیر تردد باز شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، در دیگر روستاهای بخش نیز با حضور دهیاران اقدامات پیشگیرانه انجام و از هر گونه مخاطره احتمالی جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی