Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ماجدی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به تردد حجم عظیمی از زوار اربعین از مسیرهای لرستان، اظهارکرد: استان لرستان از استان‌های کاملاً شیعه کشور است که باید اوج مهمان‌نوازی و ارادت خود را به زوار امام حسین(ع) نشان دهد.
وی با ذکر این مطلب که شهرداری خرم آباد تسهیلات لازم را از طریق ارائه خدمات شهری و همکاری به‌موقع به زوار امام حسین(ع) انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که زائران اربعین حسینی در زمان حضور در استان لرستان به‌عنوان استان ارادتمند به سرور و سالار شهیدان رضایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماجدی با اشاره به این‌که صدها هزار نفر زائر از طریق استان لرستان راهی عتبات عالیات می‌شوند، ادامه داد: باید از این فرصت برای معرفی استان استفاده شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری خرم‌آباد با ذکر این مطلب که باید برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای انجام تبلیغات در زمینه معرفی جاذبه‌های استان ازجمله تهیه بروشور، نصب بیلبورد و برپایی موكب در ایام اربعین حسینی انجام شود، خاطرنشان کرد: شهرداری برای معرفی بهتر ظرفیت‌‌ها، توانمندی‌ها، علما و مفاخر از هیچ کوششی فروگذار نکرده است
وی با اشاره به این‌که باید تلاش شود از فرصت تاریخی اربعین نهایت استفاده در زمینه معرفی جاذبه‌های استان به مردم سایر نقاط كشور برده شود، خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان باید به شکلی برنامه‌ریزی شود که هر زائر یک سفیر برای معرفی استان لرستان باشد.
ماجدی به آمادگی شهرداری خرم‌آباد برای معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری لرستان اشاره کرد و افزود: آماده همکاری با میراث فرهنگی و گردشگری لرستان برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی شهرداری خرم آباد سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: به منظور آشنایی زائران خانه خدا با مناسک حج تمتع و نیز آشنایی آنها با قوانین و مقررات کشور عربستان همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع در خرم آباد برگزار شد.
سید حمید مصطفایی گفت: امسال بیش از یک هزار و دویست زائر از لرستان به حج تمتع اعزام می‌شوند 
مصطفایی افزود: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
به گفته وی بر اساس برنامه ریزی همایش‌های آموزشی به صورت قطبی در چند شهرستان استان برگزار خواهد شد.
اواخر اردیبهشت زائران بیت الله الحرام برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول