Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بورس تهران گفت: به سهامداران و علاقمندان سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه توصیه می‌کنم پس‌اندازهای خود را وارد بازار سرمایه کنند نه اینکه دارایی‌هایشان را بفروشند و سرمایه حاصل از آن را تبدیل به خرید سهام کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی صحرایی در مراسم عرضه اولیه یک شرکت دیگر در بورس تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ششمین عرضه اولیه سال جاری امروز در بورس تهران انجام می‌شود گفت: این شرکت در زمینه فولاد فعال است و ظرفیت تولید 950هزار تن در سال را دارد و با کشف قیمتی که انجام شده هر سهم 620تومان قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارزش اسمی آن در بازار 1500میلیارد تومان است و 240میلیارد تومان سرمایه عرضه می‌کند.
مدیرعامل بورس تهران با تاکید بر اعتماد مردم به عرضه اولیه‌ها گفت: خوشبختانه مردم اعتماد خود را به عرضه‌های اولیه نشان دادند تمام عرضه اولیه‌ها هم توسط بخش خصوصی بوده است و نه شرکت‌ها و نهادهای عمومی. انتظار داریم از سایر عرضه‌های اولیه در سال جاری هم همین استقبال بالا صورت بگیرد.
وی گفت: هر روز تعداد مشارکت‌کنندگان و خریداران سهام شرکت‌های عرضه اولیه افزایش می‌یابد به طوری که 850هزار شرکت‌کننده در عرضه اولیه داشتیم.
صحرایی با اشاره به نوسانات چند روز گذشته بازار سرمایه گفت: نوسان جزو ذات بازار است و البته باید توجه داشته باشیم که اخیرا شاخص رشد قابل توجهی داشته و دلیل آن هم این است که عده‌ای از سرمایه‌گذاران نهادی بورس را شناسایی کردند و شرکت‌های جدیدی اطلاعات خود را ارائه کردند.
مدیرعامل بورس تهران با بیان اینکه چند روز گذشته شاهد نوسانات جزئی در بورس بودیم، گفت: امیدواریم این نوسانات و کاهش شاخص به اتمام برسد و در هفته آینده شرایط بورس آرام شود البته بستگی به شرایط روز دارد و اطلاعات بنیادی که شرکت‌ها ارائه می‌دهند.
وی درباره بسته شدن نماد برخی از شرکت‌ها گفت:‌ در حال حاضر اکثر نمادها باز است و میانگین توقف نماد از 36روز به یک روز کاری رسیده است تلاش ما این است که بین نقدشوندگی و شفافیت در بازار توازن برقرار کنیم اما در برخی از مواقع لازم است نمادها بسته شوند تا شرکت‌ها اطلاعات دقتق‌تری ارائه کنند.
صحرایی با توصیه به سهامداران خرد و غیرحرفه‌ای تاکید کرد: به این دسته از سهامداران و علاقمندان سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه توصیه می‌کنم پس‌اندازهای خود را وارد بازار سرمایه کنند نه اینکه دارایی‌هایشان را بفروشند و سرمایه حاصل از آن را تبدیل به خرید سهام کنند.
صحرایی افزود: سرمایه‌داران خرد با توجه به بنیاد شرکت‌ها نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کنند و تحت تاثیر فضای مجازی و برخی از سوء استفاده‌گران قرار نگیرند.
به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: سهامداران خرد از یک مرجع معتبر برای خرید یا فروش سهام مشاوره بگیرند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه ورود ارتش این رژیم به شهر رفح را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب راست افراطی «صهیونیسم دینی» امروز در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» نوشت: «تاخیر در ورود به رفح و کنترل نداشتن بر اصول استراتژیک در نوار غزه به ما و اهداف جنگ آسیب می‌زند.»

اسموتریچ در ادامه نیز نوشت: «تاخیر در ورود به رفح به فرصت بازگرداندن افراد ربوده شده آسیب می‌زند و خون‌های زیادی را بر دوش ما می‌گذارد.»

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، «ارتش اسرائیل امروز باید وارد شهر رفح شود.»

اسموتریچ یکی از بزرگترین حامیان طرح حمله به رفح در کابینه رژیم صهیونیستی است.

همزمان با این اظهارات اسموتریچ، ارتش رژیم صهیونیستی از فلسطینی‌هایی که در حال حاضر در محله‌های شرقی شهر رفح اقامت دارند، خواسته به منطقه «المواصی» واقع در جنوب غرب نوار غزه بروند.

پیش از این چندین کشور و در راس آنها آمریکا و مصر که میانجیگری‌ها میان تل‌آویو و جنبش حماس را بر عهده دارند، از رژیم صهیونیستی خواستند از هر گونه عملیات نظامی علیه شهر رفح که مملو از جمعیت است، خودداری کند اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و برخی از وزرای حامی این طرح در کابینه‌اش بر اجرای عملیات به این بهانه که رفح آخرین پایگاه جنبش حماس است و نیز برای اعمال فشار بر روند مذاکرات پافشاری دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود

دیگر خبرها

  • قصه ناتمـام رکود در بورس
  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • هفت پله قرمز بورس
  • صندوق سرمایه‌گذاری سهامی‌ چیست؟
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه