Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز با همفکری صاحب نظران تدوین شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل دفتر طرح‌ها و تامین مالی این وزارتخانه در گردهمایی آشنایی با فعالیت استخراج رمز ارز‌ها که با حضور نمایندگان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، دفاتر تخصصی وزارتخانه و فعالان رمز ارز‌ها برگزار شد گفت: دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز با همفکری صاحب نظران و فعالان این بخش تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای علیرضا هادی افزود: برای فعالیت استخراج رمز ارز‌ها به علت جدید بودن این فعالیت و نداشتن شناخت کافی، مشکلاتی در جمع بندی دیدگاه‌ها وجود داشت، اما در مجموع اعتقاد دولت بر فعالیت رسمی استخراج رمز ارز‌ها است.
وی گفت: موضوع بلاک چین، حوزه وسیعی را دارد و به سرعت نیز در حال گسترش است لذا ما نمی‌توانیم به این صنعت توجه نکنیم.
مدیرکل دفتر طرح‌ها و تامین مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در تهیه دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز تلاش کردیم همه جوانب موضوع را ببینیم و نظرات دستگاه‌های مختلف را در آن لحاظ کنیم.
وی گفت: دستورالعمل نهایی شده است و در آینده نزدیک وزیر صنعت، معدن و تجارت آن را  ابلاغ خواهد کرد، اما نیاز است به دلیل جدید بودن این صنعت، سازمان‌های استانی کاملا توجیه شوند.
آقای هادی افزود: صدور مجوز‌های موضوع این دستورالعمل کاملا از طریق سامانه انجام می‌شود و آموزش‌های لازم در این خصوص داده خواهد شد.
در این گردهمایی، مفاهیم فنی، رویه‌ها، ضوابط و چگونگی فعالیت رمز ارز‌ها برای حاضران تشریح شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استخراج رمز ارز ها صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که در این دانشگاه برگزار شد این رویداد را اتفاقی مبارک و پیونددهنده علم و صنعت دانست و اظهار کرد: در سند تحول و تعالی دانشگاه به موضوع حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه و لزوم ارتباط این دو رکن مهم در عرصه عمل توجه شده است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های فناورانه و تمرکز بر ایجاد کارآفرینی عنوان کرد: رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و پیوند صنعت و دانشگاه و مسیری برای ایجاد اشتغال است و در همین راستا همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان را در عمل دنبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان گفت: با ورود دانشگاه به صنعت از یک‌سو می‌توان در حل مسئله مثمر ثمر بود و از سوی دیگر با ورود دانشجو به‌عنوان کارورز، موضوع کسب مهارت را شاهد خواهیم بود.

خاکساری از تحقق کارورزی بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این طرح دانشجو در عرصه عمل و حضور در واحد‌های صنعتی به کسب تجربه آموزش و یادگیری می‌پردازد که می‌تواند راهی برای شناخت مسیر شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تلقی شود.

وی مطرح کرد: طرح پویش در راستای تقویت توانمندی دانشجویان در ارتباط با صنعت و بازار کار راه‌اندازی شده است. این طرح منجر به پرورش دانشجویان ماهر خواهد شد که همزمان با تحصیل در دانشگاه، مهارت‌های لازم را از طریق اشتغال در نهاد‌های مختلف کسب می‌کنند.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان اضافه کرد: در طرح پویش، دانشگاه امکان اشتغال همزمان دانشجو با تحصیل را فراهم کرده تا تجربه خوبی را در محیط کاری کسب کنند و پس از فارغ‌التحصیلی با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

خاکساری با بیان اینکه در این طرح دانشجو هیچ هزینه‌ای را بابت این واحد نمی‌پردازد تا بی‌دغدغه زمینه مهارت‌آموزی محقق شود از اجرای طرح پایش و بررسی مشکلات به‌ویژه در حوزه کشاورزی و حل آن توسط دانشگاه آزاد خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان