Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:50:03 GMT

احسان حسینی برای آزادی محبوسان غیرعمد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۰۳۱

احسان حسینی برای آزادی محبوسان غیرعمد

ستاد دیه کشور از راه‌اندازی پویشی با عنوان «بخشایش حسینی، نوید آزادی» برای آزادی زندانیان مالی جرایم غیر عمد خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، مسئولین ستاد ملی صبر با مشارکت این‌ نهاد مردمی در صدد هستند در آستانه همایش عظیم اربعین حسینی با برگزاری پویش «بخشایش حسینی، نوید آزادی» به حمایت از آن زندانیان واجد شرایطی بپردازند که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد روانه بند شده و مدت ابقای آن‌ها در حبس افزون بر سه سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایی موفقیت‌آمیز این طرح افزون بر حمایت‌ مالی راهپیمایان اربعین و دوستداران آل‌الله بیش از همه نیازمند همیاری حداکثری طلبکارانی است که بدهکاران آن‌ها به دلیل سنگین بودن میزان‌ محکومٌ‌به علیرغم گذشت ماه‌ها و سال‌ها نتوانسته‌اند از عهده تامین بدهی برآیند.

خیرین برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت 6037997599039345 یا وارد کردن کد دستوری #7777*780* در تلفن همراه مبالغ را به حساب ستاد دیه کشور واریز نمایند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد ديه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم