Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی در دیدار با نمایندگان ادیان توحیدی با اشاره به اینکه برای توسعه ایران عزیزمان همه باید دست در دست یکدیگر با وحدت، همدلی و اخوت گام‌های بلندی را برداریم، بیان داشت: دیدار با نمایندگان ادیان توحیدی برای ما لذت بخش است.

وی افزود: به این مهم واقف هستیم که دشمن به شدت از وحدت و همدلی ما ناراحت است از این رو از کوچک‌ترین اتفاق‌ها برای خدشه زدن به این همدلی و هم افزایی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: کشور ما مهد ادیان، اقوام و قبایل مختلف است که در کنار هم و با اخوت و همدلی به نیکی زندگی می‌کنند.

وی افزود: بر اساس قانون اساسی و همچنین با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری همه ادیان توحیدی، محترم هستند و باید به آن‌ها احترام گذاشته شود و نباید بین آن‌ها فرق گذاشته شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس متولی نظم و امنیت است و نظم و امنیت نیاز اساسی پیشرفت و توسعه محسوب میشود، بیان کرد: فرقی نمی‌کند شهروندان ما وابسته به کدام قوم و طایفه ودینی هستند بلکه همه افراد فارغ از دین قومیت و زبان و رنگ باید از امنیت و آرامش برخوردار باشد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: همه ادیان الهی دارای اعتبار و جایگاه و قداست خاصی هستند چنانچه بار‌ها شاهد بوده ایم که مقام معظم رهبری با حضور در منزل شهدای اقلیت‌های دینی چگونه این عزیزان را در مورد تکریم و احترام قرار دادند.

خداوند را شاکریم که تحت زعامت و رهبری، مرجع و فقیه عالیقدر زندگی میکنیم، عنوان داشت: دشمن از اتحاد و انسجام ما ناراحت است و برای ایجاد تفرقه و شکاف در این اتحاد سرمایه‌گذاری‌های کلان کرده است که تاکنون توفیق به دست نیاورده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه برای عرض ارادت در جمع شما حاضر هستیم، بیان کرد: ۴۰ سال است که در ماه محا صره سیاسی اقتصادی و توطئه‌های مختلف دشمنان هستیم، از این رو لازم است آگاهانه مراقبت کنیم و همچون خانواده‌ای در کمال و محبت و همدلی در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناجا حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل