Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه با انتشار تصویری ماهواره‌ای از نفتکش «آدریان دریا ۱»، ادعا کرده است که محموله نفتی این کشتی به سوریه تحویل داده شده است.

وی در توییتر نوشته است: «نفت آدریان دریا ۱ در سوریه تخلیه شد. این ثابت می‌کند که ایران به انگلستان و جبل‌طارق دروغ گفته است.»

او با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، نوشته است: «اعضای اتحادیه اروپا باید این اقدام را محکوم کرده، حاکمیت قانون را حفظ کرده و ایران را بازخواست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در حال تکمیل...

310311

کد خبر 1308808

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوریه مایک پمپئو نفتکش سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ اربعین تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران

تعداد بازدید : 142 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 771 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان