Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@21:17:07 GMT

آزمون: دایی همیشه الگوی من بوده است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۴۵۷

آزمون: دایی همیشه الگوی من بوده است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج که بعدازظهر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت: خوشحالم شما خبرنگاران را می بینم. بازی فردا شاید خیلی سخت نباشد اما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. با توجه به اینکه بحرین در بازی خود یک-یک کرده برایمان اهمیت دارد تا سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی درخصوص اینکه علی دایی از وی تعریف کرده و انتظارات از وی بالا رفته است گفت: اینکه انتظارات بالا رفته هم بد است و هم خوب. اول اینکه همه از من حمایت می کنند و این خیلی خوب است و از طرفی خدا نکند که همه چیز مثل جام جهانی شود و کسی از تاکتیک تیم ملی خبردار  نباشد و آنوقت همه از من انتقاد کنند.

وی افزود: دایی همیشه الگوی من بوده است، او رکوردهایی دارد که اگر قرار باشد به او نزدیک شوم خیلی برایم خوب است. این موضوع انگیزه من را بالا می برد. حمایت دایی و مهدوی کیا از من خیلی خوب است، دایی آقای گل جهان است و اگر او در هرجا و یا کشور  دیگری بود قطعا مجسمه وی را می ساختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بحرین تیم ملی فوتبال تیم های ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد

با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محورهای مواصلاتی استان به صورت روان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در طی ماه‌های گذشته شاهد ورود سامانه‌های بارش‌زا در استان یزد و بسیاری از مناطق کشور هستیم، این بارش‌ها که عمدتاً به صورت رگبار هستند در مدت زمان کوتاه منجر به جاری شدن سیل و روان آب در مناطق می‌شوند؛ بارندگی‌های اخیر و سیل‌آسا نشان دادند که علاوه بر تغییر اقلیم و دوره‌های بازگشت بارشی، شاهد تغییر الگوی بارش‌ها هم هستیم، به این معنا که در دو منطقه نزدیک بهم با شرایط جغرافیایی نسبتاً یکسان شدت و میزان بارش‌ها به مقدار قابل توجهی متفاوت هستند.

بر این اساس ابوالفضل اسدی، کارشناس اداره کل مدیریت بحران استان یزد با تاکید بر اینکه در ادامه برنامه‌ریزی‌ها الگوی بارش نیز در طراحی سازه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: جز منطقه خرانق که بارش فوق العاده و بالای ۳۰ میلی متری و چند نقطه محدود دیگر، همه ایستگاه‌های استان زیر ۲۰ میلی متر بارندگی را در ۲۴ ساعت بارندگی گزارش کردند.

وی افزود: الگوی بارش با شدت زیاد باعث شد تا آب گرفتگی در سطح شهر و نقاطی از استان صورت گیرد که این امر اهمیت در نظر گرفتن نوع و الگوی بارش را در مدیریت و کنترل آب‌های سطحی در هنگام بارش نشان می‌دهد.

کارشناس اداره کل مدیریت بحران استان یزد تاکید کرد: لازم است در ساخت و تقویت زیرساخت‌ها علاوه بر دوره بازگشت مقدار بارش؛ الگوی بارش نیز که به واسطه تغییر یا نوسان اقلیم در کشور و استان تغییر کرده در نظر گرفته شود زیرا بارندگی ده میلیمتر می‌تواند گاهی اثر بارندگی سی میلیمتر را داشته باشد و موجب خسارت می‌شود.

محمدعلی ملک‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد نیز اظهار کرد: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.

به گزارش ایمنا، مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محورهایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

کد خبر 750286

دیگر خبرها

  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • معلم باید الگوی جامعه باشد
  • باید الگوی یک خانواده کامل را ترسیم کنیم
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)