Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@11:20:34 GMT

رویارویی شهر خودرو با تیم‌ امید پشت درهای بسته

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۵۵۷

رویارویی شهر خودرو با تیم‌ امید پشت درهای بسته

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی امید ایران خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، زرشکی و طلایی‌پوشان شهرخودرو خراسان فردا پنجشنبه از مشهد به تهران خواهند آمد تا در دیداری از پیش هماهنگ شده به مصاف ملی‌پوشان امید کشورمان بروند که این دیدار در پشت درب‌های بسته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان یحیی گل‌محمدی که از روز دوشنبه تمرینات خود را در زمین منزل آباد استارت زده‌اند، پس از این بازی جمعه شب به شهر مشهد بازخواهند گشت تا ادامه تمرینات‌شان را برای رویارویی با نفت مسجد سلیمان در جام حذفی از سر بگیرند.

 

مشهدی‌ها هم اکنون تنها دو مصدوم دارند که فرشاد محمدی مهر زیر نظر کادر پزشکی همچنان مشغول تمرینات و طی دوران درمان خود است ضمن اینکه اکبر منادی نیز که قبل از بازی با پرسپولیس در تمرینات مصدوم شده بود، نسبت به قبل شرایط بهتری پیدا کرده اما همچنان قادر به بازی نیست.

 

گفتنی است شهرخودرو خراسان هم اکنون تنها با یک امتیاز کمتر از تیم‌های اول و دوم لیگ، در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

تیم امید ایران شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • «گل‌غلتان» آیینی زیبا با عطر مدهوش‌کننده گل محمدی
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی