Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، با اشاره به وجود گروه‌های توانمند خودروسازی و قطعه سازان توانمند در آذربایجان شرقی، تقویت این واحدها را در توسعه و ارتقای ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور موثر خواند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه، از فعال‌سازی و تغییر مدیریت یکی از کارخانه‌های کشنده های بزرگ که به دلیل مشکلات اقتصادی راکد شده بود، خبر داد و اختصاص تسهیلات لازم برای نوسازی خطوط تولید و مونتاژ خودروهای حمل‌ونقل عمومی در این کارخانه از سوی صندوق توسعه ملی را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرتضی شهیدزاده، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی هم در این دیدار اعلام کرد با همکاری بانک صنعت و معدن، این صندوق آمادگی دارد نسبت به تأمین اعتبار مورد نیاز این واحد تولیدی اقدام کند.

۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرتضی شهیدزاده آذربایجان شرقی خودرو سازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرامی خود نوشت: صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می‌شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه‌ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالانهای باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت‌پذیر کردن آن بود - رگه‌هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می‌شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!