Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:40:31 GMT

محکومیت ۴۰۷ میلیارد ریالی عاملان قاچاق در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۶۰۷

محکومیت ۴۰۷ میلیارد ریالی عاملان قاچاق در کردستان

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، عاملان قاچاق به پرداخت ۴۰۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی خداویسی ظهر امروز در چهارمین کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق محصولات سلامت‌محور که در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی در این شهر برگزار شد با اشاره به ضرورت برخورد با دستفروشان عرضه محصولات آرایشی بهداشتی قاچاق تقلبی اظهار داشت: بازرسی و برخورد با این دستفروشان برای جلوگیری از بساط مجدد آنها، باید هدفمند و مستمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما از خوده مردم هستیم و قصد هیچ‌گونه برخورد فیزیکی با دستفروشان عرضه محصولات قاچاق تقلبی را نداریم.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان با بیان اینکه عرضه محصولات قاچاق تقلبی سلامت مردم را تهدید می‌کند، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از ضررهای استفاده از اجناس، همکاری خوبی در برخورد و جمع‌آوری دستفروشان محصولات آرایشی بهداشتی قاچاق تقلبی با ما خواهند داشت.

محصولات آرایشی و بهداشتی دستفروشان در کردستان "تقلبی" استوعده تکراری برخورد با اصنافی که در کردستان لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق می‌فروشندواردات لوازم آرایشی و بهداشتی متوقف شد+سند

وی بیان کرد: برخورد با دستفروشان اخطاری و ارشادی بوده و برای جمع‌آوری محصولاتشان، باید نیروهای انتظامی به‌صورت مستمر در گشت‌های مشترک حضور داشته باشند.

خداویسی با اشاره عملکرد شعب رسیدگی بدوی تعزیرات حکومتی استان در 6 ماهه نخست امسال گفت: در این مدت یک‌هزار و 945 فقره پرونده وارده و یک‌هزار و 933 فقره نیز مختومه شده است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست امسال، عاملان قاچاق به پرداخت 407 میلیارد و 250 میلیون ریال محکوم شدند.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۴۰ ثوب بلوز زنانه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبرگمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط پوشاک کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوی گزارش تخلف را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)