Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما در تیم ملی یارگیری نفر به نفر داریم و اگر یک نفر لیز هم بخورد من بازیکنانم را تشویق می‌کنم، چون بازی هجومی را دوست دارم.

به گزارش تابناک ورزشی، مارک ویلموتس در نشست خبری پیش از بازی با کامبوج اظهار داشت: ما آماده بازی اول هستیم و می‌خواهیم در خانه خودمان ۳ امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد در بازی فردا خیلی برای ما اهمیت دارد، می‌خواهیم بازی هجومی داشته باشیم، در ۳ بازی اول سعی داریم بازی را با مالکیت پیش ببریم و بیشتری مالکیت را داشته باشیم.

می‌خواهیم در بازی‌های انتخابی خوب پیش برویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی تدوین کرده که تیم ملی کشورمان آماده مسابقات شود گفت:هدف اولیه ما کوتاه مدت است. ما می‌خواهیم در بازی‌های انتخابی خوب پیش برویم و علاوه بر کسب امتیاز‌ها خوب پیش برویم و در گروهمان اول باشیم.

واکنش ویلموتس به عدم پرداخت دستمزدش

خبرنگاری در خصوص اینکه وی تاکنون دستمزد خود را نگرفته و آیا این موضوع تاثیری در روحیه وی برای بازی فردا دارد یا خیر گفت:من یک مربی هستم، بازیکنانم و تیم ملی ایران را دوست دارم، هدف من این است خوب بازی کنیم و برنده شویم، مطمئنا بقیه مسائل قطعا در آینده حل خواهد شد.

در زندگی باید خطر کرد

خبرنگاری گفت: تیم ملی در بازی با هنگ کنگ اشتباهاتی در ساختار دفاعی داشت و اگر بدشانس بودیم شاید از حریف گل می‌خوردیم، چگونه قرار است این مشکلات حل شود که ویلموتس گفت: بدون اینکه با نظر شما مخالف باشم می‌گویم، چطور می‌شود هجومی بازی کرد و اصلا دفاع اشتباه نداشت؟ زندگی بدون ریسک اصلا معنی ندارد، وقتی تیم ۴۰ متر جلو می‌رود پشت بازیکنانت فضا به وجود می‌آید و اگر چسبیده به دفاع بازی کنید قطعا این ۲ روش با هم تفاوت دارند. ما در تیم ملی یارگیری نفر به نفر داریم و اگر یک نفر لیز هم بخورد من بازیکنانم را تشویق می‌کنم، چون بازی هجومی را دوست دارم. در زندگی باید خطر کرد. اگر شما از من بازی تدافعی در نظر دارید من چنین آدمی نیستم، فکر می‌کنم سردار آزمون هم با این موضوع مخالف باشد. (با خنده)

چرا جهانبخش به تیم ملی دعوت نشد؟

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه لیست جدید وی همه را شوکه کرد گفت:شما می‌دانید دعوت شدن به تیم ملی همیشه وجود دارد و لیست بسته نیست. جهانبخش ۹۰ دقیقه مقابل هنگ کنگ بازی کرد، او به برایتون برگشت و مصدوم شد. ما با تیم پزشکی برایتون در تماس بودیم. او ۱۰ روز تمرین نکرد و این را هم در نظر بگیرید که بدن او آماده نبود و ۱۰ روز بازی نکرده بود. من از کیفیت بازیکن حرف نمی‌زنم بلکه از ریسک بازی کردن او حرف می‌زنم. ما سعی کردیم نگاهی بلند مدت داشتیم که او ۱۵ روز در باشگاهش بماند و فرصت بازی کردن داشته باشد.

هدف ما این است که هیچ کس مطمئن نباشد در تیم ملی همیشه هست
ویلموتس ادامه داد:به همین شکل در مورد عزت اللهی و صیادمنش حرف می‌زنم. اگر بازیکنان در باشگاهشان جایی نداشته باشند طبیعتا به تیم ملی هم دعوت نمی‌شوند. هدف ما این است که هیچکس مطمئن نباشد که در تیم ملی همیشه حضور دارد و این مساله فضا را رقابتی می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر ویلموتس تابناک ورزشی تیم ملی چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی توانست دو گل در وقت‌های تلف شده مقابل آلومینیوم به ثمر رساند که قبل از آن در طول مسابقه و به‌ویژه نیمه اول فشار زیادی را تحمل کرد، اما عملکرد مطمئن خط دفاعی این تیم و نمایشی که فریبرز گرامی را داشت، اجازه نداد تا دروازه پیام پارسا باز شود.

این مدافع که در نقل و انتقالات زمستانی به ذوب اضافه شد، در تقابل با آلومینیوم بارها در نبردهای هوایی موفق بود و در بازی‌سازی از عقب زمین موثر کار کرد و موقعیت منجر به گل اول تیمش هم روی پاس بلند او شکل گرفت تا عملکردش به چشم بیاید.

گرامی که در هوادار تهران روزهای خوبی را سپری کرده بود، در شرایطی به ذوب‌آهن اضافه شد که این تیم با مشکل جدی در خط دفاعی به دلیل مصدومیت نادر محمدی و آرش قادری مواجه بود، ولی حضورش کاری کرد تا سبزپوشان در این پست مشکل جدی پیدا نکنند.

ذوب‌آهن در شرایطی توانست در ورزشگاه فولادشهر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد که حدود 12 ماه در این استادیوم به برتری دست پیدا نکرده بود، اما توانست به این روند پایان بدهد و در فاز دفاعی هم مطمئن ظاهر شود.

دیگر خبرها

  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد