Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@23:50:44 GMT

جاعلان گذرنامه در پایتخت دستشان رو شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۵۶۴۶

جاعلان گذرنامه در پایتخت دستشان رو شد

خبرگزاری میزان- معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام اعضاء باند ۵ نفره جاعلان گذرنامه‌ها خبر داد و گفت: متهمان به ۶۰ فقره جعل گذرنامه اعتراف کردند. تاریخ انتشار: 16:18 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۲۹۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام اعضاء باند ۵ نفره جاعلان گذرنامه‌ها خبر داد و گفت: متهمان به ۶۰ فقره جعل گذرنامه اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ " محمد عطایی "  گفت: روز گذشته فردی از اتباع خارجه برای تمدید پروانه اقامتی اش به یکی از ادارات گذرنامه پلیس امنیت عمومی مراجعه می‌کند که مامورن مستقر در اداره گذرنامه متوجه جعلی بودن گذرنامه این فرد می‌شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران معاونت مهاجرت و جعل گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت، افزود: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که گذرنامه را به ازای پرداخت مبلغی از یکی از اتباع افاغنه خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی اولین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی منتقل شد ادامه داد: با دستگیری متهم، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و وی در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر جعل گذرنامه با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه ۴ عضو دیگر این باند در سه عملیات پلیسی دیگر نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۶۰ فقره جعل گذرنامه اتباع بیگانه در یک سال گذشته اعتراف کردند.

سرهنگ عطایی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۶۰ برگ ویزای جعلی خام کشور ایران و تعدادی عکس کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان پلیس ناجا جاعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان

معاون تربیت و آموزش فراجا از تغییر در محتوای آموزشی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدحسین حمیدی در مراسم گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: ارکان ترتبیت در آموزش فراجا، شامل مربی، مدرسان و مربیان است و آنها در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنند، ما در راستای بازنگری و به‌روز شدن سرفصل‌ها و محتوای آموزشی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به آمار گروه‌های علمی افزود: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشکده ذیل دانشگاه امام حسن مجتبی، ۱۵ دانشگاه جامع و هشت دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم، همچنین ۲۷۷ هیئت علمی، ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی و ۳۷۳۵ نفر مربی داریم و ۷۰۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه‌ها بر اساس آن شکل می‌گیرد، همچنین بازنگری‌های بسیاری در سرفصل‌ها و برنامه‌های عملیاتی با رویکرد مهارت‌محور در دستور کار قرار گرفت.

سردار حمیدی تصریح کرد: دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل تبدیل خواهد شد تا در درجه و آموزش‌های علمی تاثیرات مفیدتری داشته باشد.

وی گفت: واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان مرکز اجرایی آموزش در مراکز آموزشی انجام می‌شود و ما برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه تغییر در آموزش‌ها و منابع درسی داریم که موثرتر واقع خواهد شد.

کد خبر 749650

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر