Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:45:03 GMT

محمدی: از ویلموتس که من را دید متشکرم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۰۸۱

محمدی: از ویلموتس که من را دید متشکرم

مهاجم سرعتی و وینگر تیم آوز بعد از حضور در لیست جدید تیم ملی امیدوار است که بتواند پیراهن ثابت بازی مقابل کامبوج را از ویلموتس بگیرد.

به گزارش" ورزش سه" مهردادمحمدی بعد از بازی های درخشان در رقابت های لیگ پرتغال توانست نظر مارک ویلموتس را برای حضور در تیم ملی به دست بیاورد و حالا به دنبال حضور در تیم ثابت برابر کامبوج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی درباره حضورش در تیم ملی گفت:« باید از کادرفنی تیم ملی تشکر کنم. من خیلی برای اینکه بتوانم در پرتغال بازی کنم و به تیم ملی برسم سختی کشیدم و باید از کادرفنی تیم ملی که بازی های من را دیدند تشکر کنم.»


او افزود:« خیلی دوست داشتم با میلاد(محمدی) در تیم ملی باشم. امیدوارم بتوانم خوب کار کنم و لیاقت این دعوت را داشته باشم.»


او درباره بازی هم گفت:« کامبوج برابر ما بازی دفاعی را انجام خواهد داد واین می تواند کارمان را سخت کند. اما می خواهیم خوب نتیجه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.» محمدی در ارتباط با ترکیب هجومی تیم ملی گفت:« آقای ویلموتس تاکید زیادی روی خط حمله دارد و نکاتی را به ما گفته که باید آن ها را مقابل کامبوج در زمین پیاده کنیم. من فکر می کنم این بازی تهاجمی به سود بازیکنان خط حمله باشد و بتوانند فرصت های گلزنی بیشتری داشته باشند.»

تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی) میلاد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)