Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 17 مهر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 مهر ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به‌منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 17 مهر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 مهر ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: به همین منظور، تردد انواع موتورسیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 مهر ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه 19 مهر ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 20 مهر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 عصر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 17 مهر ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مهر ماه از محور هراز ممنوع است .

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن

بخشدار کن گفت: همزمان با شروع بارندگی شدید در شب گذشته راه ارتباطی پنج روستا در بخش کن مسدود شد که با حضور به موقع بخشداری، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای سنگان و کشار علیا و با همکاری عوامل شهرداری منطقه ۲۲ و با استفاده از امکانات و ماشین آلات روستایی، عملیات بازگشایی مسیر از ساعت ۲۴ لغایت ساعت ۵ صبح به طول انجامید.

به گزارش ایسنا، محمدنژاد در این مورد گفت: مسیر ارتباطی روستای کشار علیا با ریزش کوه و رسوبات در سه نقطه بطور کامل مسدود شده بود که با همکاری اداره راهداری مسیر بازگشایی شد.

وی افزود: در این عملیات که مسیر منتهی به روستاهای سنگان و در محل پل بزرگراه تهران_شمال بطور کامل مسدود شده بود با بکارگیری ماشین آلات و کمک و همیاری عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ مسیر تردد باز شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، در دیگر روستاهای بخش نیز با حضور دهیاران اقدامات پیشگیرانه انجام و از هر گونه مخاطره احتمالی جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران